اخبار شهرستان شمیراناتاخبارخبر مهمدر استان

قتل خانم راننده تاکسی اینترنتی در لواسان

شمیرانات- دادستان لواسانات از کشف جسد زنی ۳۳ در صندوق عقب خودروی مقتول خبر داد و گفت: در تحقیقات مشخص شد که این زن جوان راننده تاکسی اینترنتی بوده و هر روز در ساعت مشخصی تعدادی مسافر از میدان تجریش به لواسان می‌برده است.

به گزارش شجرنیوز از شمیرانات، عباس نوروزی دادستان لواسانات با اشاره به گزارش مردم از رها شدن یک خودروی پراید در منطقه اظهار داشت: خودروی پراید در یکی از محلات لواسان رها شده و اهالی موضوع را به پلیس اطلاع دادند که مأموران در بررسی ماجرا با یک جنایت مواجه شدند.

وی افزود: عصر روز سه‌شنبه 29 فروردین زمانی که مأموران صندوق عقب خودروی پراید را باز کردند با جسد زنی 33 ساله مواجه شدند و عقدنامه او در خودرو کشف شد.

دادستان لواسانات در ادامه گفت: مشخصات این زن از همین طریق به دست آمد اما از روز رهاسازی خودرو تاکنون کسی گم شدن مقتول را گزارش نکرده بود لذا تیم بررسی صحنه جرم، به همراه بازپرس کشیک قتل و مأموران کلانتری در محل کشف جنایت تحقیقات خود را آغاز کردند.

نوروزی در پایان خاطرنشان کرد: در تحقیقات مشخص شد که این زن جوان راننده تاکسی اینترنتی بوده اما هر روز در ساعت مشخصی تعدادی مسافر از میدان تجریش به لواسان می‌برده است و بر این اساس رسیدگی به ابعاد این جنایت تا روشن شدن راز قتل در دستور کار تیم جنایی قرار دارد.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: تسنیم

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.