حقوقی و قضاییاخبارجامعهخبر مهم

کشف ۳۷۰ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در غرب تهران

فرمانده انتظامی غرب استان تهران از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان‌های غرب استان تهران و کشف ۳۷۰ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق خبر داد.

کشف ۳۷۰ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در غرب تهرانتتت

به گزارش شجرنیوز، سردار کیوان ظهیری بیان داشت: با اجرای دهمین مرحله طرح ارتقاء امنیت اجتماعی محله محور، با هدف مبارزه با سارقان جرایم خشن، مالخران و کشف کالای قاچاق در ۶ شهرستان تابعه غرب استان تهران در ۷۲ ساعت گذشته، ۹۲ دستگاه خودرو و موتورسیکلت مسروقه کشف شد.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران با بیان اینکه پس از اقدامات اولیه و شناسایی سارقان، با هماهنگی مرجع قضائی با اجرای بیش از ۴۳۰ حکم قضائی، ۹۹۷ نفر دستگیر شدند که از بین این دستگیر شده ها، ۴۵۴ نفر سارق و مالخر بودند، گفت: در راستای اجرای این طرح ۹ باند بزرگ سرقت منهدم و ۴۸۷ قلم اموال سرقتی کشف شد.

سردار ظهیری با اشاره به کشف ۲۸ کیلوگرم انواع موادافیونی بیان داشت: در جریان اجرای این طرح ۳۳۵ نفر خرده فروش، قاچاقچی و معتاد موادمخدر دستگیر و به مقامات قضائی تحویل داده شدند.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه در اجرای این طرح ۳۲ قبضه سلاح گرم کشف شد، تصریح کرد: کشف ۹۲ تیغه سلاح سرد از دیگر دستاورد‌های این طرح بود.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران با اشاره به کشف ۳۷۰ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق تصریح کرد: در خصوص قاچاق کالا ۷۳ هزار قلم انواع کالای قاچاق نیز کشف شد.

سردار ظهیری همچنین در پایان خاطرنشان کرد: دستگیری ۱۰۱ نفر از مخلان نظم و امنیت عمومی و نزاع‌های دسته جمعی از سطح ۶ شهرستان غرب استان تهران، از دیگر نتایج مهم اجرای این طرح بود.

گفتنی است؛ با هماهنگی انجام شده تمامی متهمان دستگیر شده به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.