اخبار شهرستان رباط کریماخبارخبر مهمدر استان

آئین گرامیداشت هفته نیروی انتظامی در رباط کریم برگزار شد

رئیس پلیس امنیت عمومی فراجا با تاکید بر اینکه مردم بزرگترین پشتوانه پلیس هستند گفت: تلاش‌ سبز قامتان در کل سال مثال‌زدنی است و رسالت نیروی انتظامی در واقع خدمت به ارزش‌های الهی و فرهنگ اسلامی است.

آئین گرامیداشت هفته نیروی انتظامی در رباط کریم برگزار شد

به گزارش شجرنیوز از رباط کریم سردار سرتیپ دوم حسن مفخمی رئیس پلیس امنیت عمومی فراجا عصر امروز در آئین گرامیداشت هفته نیروی انتظامی که با حضور مسئولان، فرماندهان و پرسنل نیروی انتظامی شهرستان رباط‌کریم و شهر پرند در رباط کریم برگزار شد اظهار داشت: نیروهای مسلح مسئول و متولی برقراری امنیت ملی و عمومی هستند که متولی اصلی امنیت عمومی مجموع بر عهده دستگاه انتظامی است که به پشتوانه مردم سعی و تلاش می‌کند که نظم و امنیت را برقرار سازد. افتخار ما در نظام جمهوری اسلامی  این است که پلیس، پلیس مردمی است و مردم بزرگترین پشتوانه ما هستند.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عرصه نظم و امنیت و تبریک هفته نیروی انتظامی به همه فرماندهان، کارکنان و سربازان جان برکف و غیور نیروی انتظامی افزود: تلاش‌ سبز قامتان در کل سال مثال‌زدنی است و رسالت نیروی انتظامی در واقع خدمت به ارزش‌های الهی و فرهنگ اسلامی است.

رئیس پلیس امنیت عمومی فراجا در ادامه گفت: پلیس خادم مردم است و مردم همواره باید حامی و پشتیبان جان برکفان و غیور مردانی باشند که تلاش در جهت برقراری امنیت و نظم در جامعه را سرلوحه خود قرار داده است.

 مفخمی با اشاره بر تمرکز دشمن بر جنگ ترکیبی تأکید کرد: امروز دشمن بر جنگ ترکیبی با ابعاد شناختی، فکری و فرهنگی تمرکز کرده و چالش اصلی پیش‌رو تصرف و هدایت ذهن‌ها توسط رسانه و فضای مجازی دشمن است که اگر درست عمل نکنیم غافلگیر می‌شویم.

رئیس پلیس امنیت عمومی فراجا افزود: در حوزه‌های فرهنگی که ارزش‌های جامعه ما محسوب می‌شود، باید تلاش ویژه‌ای صورت گیرد و با برنامه‌ریزی‌های ساختاری و آموزشی در جهت آگاه‌سازی جامعه هدف گام بردایم.

وی تصریح کرد: باید به برنامه‌ریزی در حوزه امنیت عمومی با توجه به جنگی که دشمن برنامه‌ریزی کرده است تمرکز کنیم تا غافلگیر نشویم و این مستلزم همراهی مردم با دستگاه انتظامی است تا موضوعات زودتر پیش‌بینی و پیشگیری شود.

همچنین در این مراسم فرماندار رباط کریم در سخنانی اظهار داشت: سبز قامتان جان برکف و همیشه هوشیار، نقش بارزی در برقراری امنیت و آرامش در کشور ایفا می‌کنند که موجب اعتماد و آرامش مردم است و حمایت و پشتیبانی از آن زیرساخت‌های امنیت کشور را تقویت و مستحکم می‌کند.

امید احمدی با گرامیداشت یاد، خاطره و آرمان‌های بلند شهیدان گرانقدر سازمان انتظامی به ویژه شهدای مظلومی که در صحنه اغتشاشات اخیر، جانشان را فدای مردم و انقلاب کردند افزود: باید قدردان خون این شهدا باشیم.

فرماندار رباط‌کریم تصریح کرد: امروز پلیس با رویکرد جامعه محوری و تکیه بر اصول اخلاقی، رفتاری و اجتماعی، به عنوان پلیسی هوشمند توانسته جایگاه بسیار خوبی را در میان مردم و شهروندان داشته باشد که ثمرات این تعامل را می‌توان در ارتقا مشارکت عمومی در تأمین امنیت پایدار جامعه و امین مردم مشاهده کرد.

احمدی با بیان اینکه نیروی انتظامی اقتدار، عزت، اخلاق مداری و همراهی با مردم را سرلوحه کارهای خود قرار داده است خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی امروز به عنوان مظهر اقتدار جمهوری اسلامی ایران با بهره مندی از ظرفیت بالای سبز قامتان جان بر کف و همیشه هوشیار، نقش بارزی در برقراری نظم، آرامش و امنیت در شهرها، روستاها و مرزهای کشور ایفا می‌کند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.