اخبار شهر تهراناخبارخبر مهمدر استان

آتش سوزی در بازار تهران/ مصدوم یا فوتی نداشت

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران گفت: آتش‌ سوزی در پاساژ تولید کفش در بازار تهران بدون مصدوم مهار شد.

به گزارش شجرنیوز از تهران، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اظهار کرد: ساعت ۲۱:۳۱ شب گذشته حادثه آتش سوزی در بازار تهران، کوچه سیدولی به سامانه ۱۲۵ اعلام شد و ماموران چهار ایستگاه آتش نشانی به همراه خودروهای پشتیبانی در مدت چهار دقیقه به محل حادثه رسیدند.

وی گفت: با حضور آتش‌نشانان مشاهده شد که یک پاساژ ۲ طبقه که ۸۰ باب مغازه که همگی در زمینه تولید کشف فعالیت داشته طعمه آتش شده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران ادامه داد: کانون اصلی آتش در طبقه دوم پاساژ پنج باب مغازه به وسعت ۱۰۰ متر بود که در محل مملو از مواد قابل اشتعال همچون حلال‌های تینر و بنزین و سایر لوازم بود.

ملکی با بیان اینکه آتش در حال سرایت به سقف شیروانی و سایر مغازه‌ها بود، گفت: آتش‌نشانان عملیات مهار را آغاز و همزمان بخشی از سقف شیروانی را برش دادند که این آتش سوزی بدون مصدومیت مهار شد.

وی در انتها خاطر نشان کرد: از تولیدکنندگان درخواست داریم با توجه به ایام عید و افزایش ساعت کاری حتما در ایام شب نیز از مسدود کردن مسیرهای خروجی کارگاه و پاساژ خودداری کنند و از کارگران ۲۴ ساعته استفاده نکنند زیرا در گذشته نیز به دلیل خستگی کارگران شاهد اتفاقات ناگواری بودیم.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: فارس

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.