سلامتاخبارجامعهخبر مهم

آخرین وضعیت مصدومان سقوط بالگرد حامل وزیر ورزش از زبان وزیر بهداشت

وزیر بهداشت با حضور در بیمارستان شهید باهنر کرمان از نزدیک در جریان وضعیت سلامتی مصدومان سانحه سقوط بالگرد حامل وزیر ورزش قرار گرفت.

به گزارش شجرنیوز، بهرام عین اللهی بعداز ظهر امروز پنجم اسفندماه در حاشیه عیادت از مصدومان سانحه سقوط بالگرد حامل وزیر ورزش در بیمارستان شهید باهنر کرمان گفت: حادثه بسیار تلخ و سنگینی بوده است و متاسفانه این واقعه حدود ۱۹ نفر مصدوم و یک نفر فوتی داشته است.

او با اشاره به اقدامات درمانی حوزه سلامت شهرستان بافت در همان زمان اولیه حادثه ادامه داد: انتقال مصدومان به خوبی به کرمان انجام شده و باعث شد که فوتی دیگری در این واقعه نداشته باشیم.

وزیر بهداشت و درمان بیان کرد: تقریبا ۹ نفر از مصدومان در ICU بستری شده اند و نسبتاً حال چهار نفر از جمله وزیر ورزش، مدیران کل ورزش و جوانان استان‌های کرمان و آذربایجان شرقی مساعد نیست و ۱۰ نفر نیز در بخش بستری بودند که بیشتر آنان ترخیص شده‌اند و اکنون چهار مصدوم در بخش بیمارستان بستری هستند.

او با اشاره به اقداماتی که برای وزیر ورزش انجام شده، اظهار کرد: ضربه به سر دکتر سجادی خیلی شدید نبوده و خونریزی او بسیار خفیف است و احتیاج به عمل جراحی ندارد و یکی از مهره‌های گردنشان دچار شکستگی خفیف شده (مهر c۲) و بیشترین ضربه به سینه ایشان خورده و حدود ۳۰ درصد از ریه دچار صدمه شده است. اما در مجموع با توجه به رسیدگی های فوق تخصصی خیلی خوب مسئولین سلامت کرمان، علائم حیاتی‌شان استیبل است و سطح هوشیاریشان بهتر است و در زمان قطع دارو سطح هوشیاری دکتر سجادی بالای ۹ است و خطر برطرف شده است.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: ایسنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.