اخبار شهرستان پاکدشتاخبارخبر مهمدر استان

آزادی ۳۵ زندانی غیرعمد در پاکدشت به مناسبت نیمه شعبان

مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان پاکدشت از آزادی ۳۵ زندانی جرائم غیر عمد آزاد به مناسبت نیمه شعبان خبر داد.

به گزارش شجرنیوز از پاکدشت، محمد کردبچه از آزادی زندانیان جرائم غیر عمد آزاد پاکدشت خبر داد و اظهار داشت: به مناسبت نیمه شعبان و به همت انجمن حمایت از زندانیان و پیگیری‌ و دستورات دادستان عمومی و انقلاب شهرستان و در راستای اهداف تعیین شده انجمن حمایت از زندانیان بدهی 35 نفر از زندانیان جرائم غیر عمد شهرستان پرداخت شد.

وی افزود: مبلغ بدهی این زندانیان 4 میلیارد ریال بود که با همت خیرین و اعضای این انجمن کلیه بدهی‌های آنان پرداخت شد تا این افراد در ایام ولادت یگانه منجی عالم بشریت به آغوش خانواده خود بازگردند.

مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان پاکدشت در ادامه گفت: از همه افراد توانمند و خیر درخواست می‌شود به این امر خیر برای کمک به آزادی زندانیان غیرعمد و حمایت از خانواده‌های زندانیان کمک کنند تا بتوانیم از این طریق برخی از آسیب‌های اجتماعی را کنترل کنیم و اجازه ندهیم این مشکلات به جرم تبدیل شوند.

کردبچه در پایان خاطرنشان کرد: به‌منظور حمایت و پشتیبانی از خانواده‌های زندانیان نیازمند در این شهرستان، بیش از 400 پرونده تشکیل شده تا ارائه پشتیبانی و کمک‌های مالی با برنامه‌ریزی مناسب‌تری همراه شود.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: تسنیم

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.