حقوقی و قضاییاخبارجامعهخبر مهم

آغاز به کار تیم‌های فوریت‌های پلیسی ۱۹۷

با حضور سردار محمدیان فرمانده انتظامی پایتخت، مراسم رونمایی از تیم‌های فوریت‌های پلیسی ۱۹۷، در مقر فرماندهی انتظامی پایتخت کلید خورد.

به گزارش شجرنیوز مراسم رونمایی از تیم‌های فوریت‌های پلیسی ۱۹۷ در مقر فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با حضور سردار عباسعلی محمدیان فرمانده انتظامی پایتخت کلید خورد.

سردار عباسعلی محمدیان فرمانده انتظامی پایتخت در همین رابطه و در جمع خبرنگاران به ضرورت راه‌اندازی تیم فوریت‌های ۱۹۷ اشاره و اظهار داشت: پلیس همیشه به عنوان یک سازمان پاسخگو در خدمت رسانی به مردم حاضر بوده و هم اکنون با راه اندازی فوریت‌های ۱۹۷ در صدد پاسخگویی به لحظه به مردم و حضور به موقع در سر صحنه است تا بتواند آنچه شهروندان از انتقاد، شکایت و پیشنهاد به پلیس ارائه می‌دهند را پاسخگو باشد.

فرمانده انتظامی پایتخت تصریح کرد: بر اساس کلانتری ها، تیم‌های ۱۹۷ به صورت ۲۴ساعته مستقر بوده و در هر شیفت یک تیم وظیفه بازدید و سرکشی و نظارت را بر عهده دارد.

وی در این خصوص که آیا تیم‌های موتوری هم در تیم فوریت‌های ۱۹۷ دیده شده یا فقط فعالیت این تیم به صورت خودرویی است، گفت: تیم فوریت‌های ۱۹۷ در محدوده‌هایی که دارای ترافیک سنگین است از موتور سیکلت استفاده خواهند کرد.

فرمانده انتظامی پایتخت خاطرنشان کرد: از این به بعد شهروندان می‌توانند انتقادات، پیشنهادات و حتی تقدیر از عملکرد را در تماس با سامانه ۱۹۷ مطرح کرده و اگر نیاز به حضور پلیس باشد حتماً تیم‌های فوریتی ۱۹۷ در محل حاضر شده و به صورت حضوری پاسخگوی مسائل شهروندان بوده و اگر حقی ضایع شده و موردی بر خلاف قانون انجام شده باشد بررسی دقیق خواهند کرد.

سردار محمدیان در خصوص آخرین آمار‌های تماس شهروندان با مرکز ۱۹۷ اعلام کرد: در دو ماه اخیر مجموع تماس‌ها با ۱۹۷ افزایش داشته است که بر این اساس هم با افزایش پیشنهادات و هم تقدیر مردم از عملکرد پلیس مواجه بوده و باید گفت تعداد زیادی از تماس‌های شهروندان ۱۹۷ نیز به صورت پیشنهاد به پلیس بوده است.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: فارس

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.