اخبار شهر تهراناخبارخبر مهمدر استان

آماده باش مدیریت بحران به دلیل احتمال وزش باد شدید در جنوب پایتخت

تهران- مدیرکل مدیریت بحران استان تهران از آماده باش ستاد مدیریت بحران به دلیل احتمال وزش باد شدید در جنوب پایتخت خبر داد.

به گزارش شجرنیوز از تهران، حامد یزدی مهر مدیرکل مدیریت بحران استان تهران، بعد از ظهر چهارشنبه از صدور هشدار زرد هواشناسی خبر داد.

یزدی مهر افزود: طبق پیش بینی سازمان هواشناسی از بعد از ظهر امروز ۲۷ اردیبهشت ماه تا اواخر وقت فردا ۲۸ اردیبهشت ماه در نیمه جنوبی استان شاهد وزش باد شدید با خیزش موقتی گردوخاک خواهیم بود.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران نسبت به مخاطره احتمال خسارت به تجهیزات شهری از جمله سقوط بنر، تابلوهای تبلیغاتی هشدار داد و گفت: از مالکین ذینفعان این تجهیزات می‌خواهیم نسبت به استحکام این موارد اطمینان حاصل کنند.

وی در ادامه در خصوص مستحکم سازی داربست‌ها و سازه‌های موقت نیز هشدار داد و بیان داشت: با توجه به پیش بینی‌های هواشناسی احتمال شکستن نهال‌ها و درختان کهنسال نیز دور از انتظار نیست لذا از شهروندان می‌خواهیم از پارک خودرو و قرار گرفتن در زیر درختانی که احتمال ایجاد خطر دارند خودداری کنند.
یزدی مهر با اشاره به اینکه در مناطق مستعد خیزش گردوخاک و کاهش کیفیت هوا نیز وجود دارد عنوان داشت: از افراد مسن و بیماران قلبی و ریوی می‌خواهیم در زمان بروز گرد و غبار در محیط‌های باز قرار نگیرند.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.