اخبار شهرستان شهریاراخباردر استان

آیین تجلیل از کارمندان بازنشسته بهزیستی شهرستان شهریار

طی مراسمی از مسئول سابق مجتمع توانا و دو کارمند بازنشسته بهزیستی شهریارتوسط رئیس ومسئولین این اداره تجلیل شد.

آیین تجلیل از کارمندان بازنشسته بهزیستی شهرستان شهریار

به گزارش شجرنیوز به نقل از روابط عمومی بهزیستی شهریار, فهیم راد در این مراسم که دردفترمدیریت اداره و دفتراورژانس اجتماعی مجتمع توانا برگزارشد , ضمن ابراز خرسندی از انجام مسئولیت جدید و خطیر آقای حسین کریمپور بعنوان سرپرست اداره بهزیستی شهرستان کرج را خدمت به جامعه هدف در کنار این عزیز گفت : خدمت ، تلاش ، صبوری ، آرامش و متانت شمابزرگوار در کنار اهداف و انگیزه های بالایتان در طی این مسیر دشوار همواره یاریگر اهداف سازمان بوده است.

رئیس اداره بهزیستی شهریار در ادامه این مراسم گرامیداشت تجلیل از زحمات و خدمات بی شائبه و صادقانه ۳۰ سال خدمت کارمندان بازنشسته گفت: تکریم از کارمندان بازنشسته می تواند فرصتی برای بازبینی نقش و جایگاه والای این قشر گرانقدر باشد.

فهیم راد تصریح کرد: بازنشستگان بهزیستی در کمال صداقت و درستکاری، سی سال از بهترین سال های عمر خود را در سنگر خدمت گذراندند و در جهت تحقق اهداف بهزیستی و کار با جامعه هدف، خالصانه از هیچ کوششی دریغ نورزیدند.

وی افزود: ما نیز باید یاد آن‌ها را گرامی بداریم چنانکه پیشکسوتان و بازنشستگان هویت سازمان بوده و گنجینه ای از تجربه هستند.

بر اساس این گزارش: در این مراسم به رسم یاد بود ، فهیم راد رئیس اداره بهزیستی و مسئولین این اداره با اهدای لوح از زحمات و تلاش های صادقانه آقای حسین کریمپور رئیس اسبق مجتمع توانبخشی توانا و تبریک به ایشان جهت انتصاب جدید به عنوان سرپرست اداره بهزیستی شهرستان کرج اشاره نمودند و نیز از زحمات آقای میرحسن علوی و دلبر عدالتی آذر کارمندان بازنشسته این اداره تقدیر و تشکر به عمل آمد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.