اخبار شهرستان بهارستاناخبارخبر مهمدر استان

اتصال اسلامشهر و بهارستان ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار‌ می‌خواهد

اتصال اسلامشهر و بهارستان ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار‌ می‌خواهد

به گزارش شجرنیوز از بهارستان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن نوروزی صبح امروز در شورای اداری شهرستان بهارستان با بیان اینکه جمعیت این شهرستان به یک میلیون نفر نزدیک شده است اظهار کرد: تکمیل بیمارستان نسیم‌شهر و مرکز تولد بیمارستان امام حسین گلستان کمک شایانی به حوزه درمانی مردم خواهد کرد.

وی با بیان اینکه بهارستان ساختمان اداری شبکه بهداشت و درمان ندارد افزود: بهارستان نیازمند اساسی در ایجاد فضاهای آموزشی به صورت پایلوت است تا کمبودهای آموزش و پرورش که مدارس دو شیفت و سه شیفت است مرتفع شود.

نماینده مردم بهارستان با بیان اینکه هیچ‌گونه فضای اردوگاه آموزشی در این شهرستان وجود ندارد تصریح کرد: تنها استخر دانش‌آموزی بهارستان بیش از 12 سال در بلاتکلیفی و بدون پیشرفت عمرانی قرار گرفته است که توجه ویژه را می‌طلبد.

نوروزی در ادامه با بیان اینکه روستای اورین بهارستان 30 هزار نفر جمعیت دارد گفت: بهارستان تنها یک دانشگاه پیام نور دارد که چهار طبقه آن نیمه تمام است و می‌توان یک دانشگاه ملی دیگر را در این شهرستان مستقر کرد.

وی با بیان اینکه چندین سالن ورزشی در بهارستان نیمه تمام مانده است افزود: توجه ویژه ورزش به حوزه ورزش و جوانان می‌تواند گره گشای مشکلات بهارستان باشد.

نماینده مردم بهارستان در مجلس اضافه کرد: تمامی شهرستان‌های استان تهران تصفیه خانه فاضلاب دارند ولی بهارستان فاقد تصفیه خانه است که اعتبارات آن مصوب ولی پرداخت نشده است و توجه ویژه رئیس‌جمهور می‌تواند گره کور این پروژه را باز کند.

نوروزی با بیان اینکه اختصاص 500 میلیارد تومان به پروژه کمربندی جنوبی می‌تواند اسلامشهر و بهارستان را به یکدیگر متصل و ترافیک در شریان‌های اصلی کاهش یابد گفت: ریل بأس یکی دیگر از پروژه‌های حمل‌ونقل عمومی است که مردم بهارستان به وفور از آن استفاده می‌کنند و مطالعات و احداث خط دوم آن آغاز شده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.