اخبار شهر تهراناخبارخبر مهمدر استان

اختلاف مالی در بازار تهران منجر به جنایت شد

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری عامل جنایت در بازار تهران خبر داد و گفت: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهم برای تحقیقات در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

به گزارش شجرنیوز از تهران، سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی از دستگیری عامل جنایت در بازار تهران خبر داد و گفت: بهمن ماه سال جاری قتل مرد جوانی در حوالی بازار تهران، به تیمی مجرب از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی گزارش داده شد.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با بیان اینکه محل جنایت در یک کارگاه تولیدی رخ داده بود، افزود: با اعلام این خبر، تیمی زبده از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی محل حادثه شدند و با جسد مرد جوانی مواجه شدند که از ناحیه قفسه سینه هدف یک ضربه چاقو قرار گرفته و به قتل رسیده بود.

وی تصریح کرد: کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی در مرحله اول با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و روش‌های علمی متوجه شدند، دوست مقتول دست به این جنایت زده و پس از ارتکاب جرم به مکانی نامعلوم متواری شده است.

گودرزی خاطرنشان کرد: کارآگاهان اداره دهم پس از کشف این سرنخ مهم، مخفیگاه قاتل را در جنوب تهران شناسایی کردند و در کوتاه‌ترین زمان ممکن با هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی وی را در یک عملیات منسجم دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ افزود: متهم پس از انتقال به اداره دهم پلیس آگاهی در تحقیقات ابتدایی صراحتاً به قتل دوست خود در کارگاه تولیدی در بازار تهران اعتراف و عنوان کرد به دلیل اختلاف مالی ۱۰۰ میلیون ریالی دست به این جنایت زده است.

گودرزی اظهار کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهم برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.