اخبار شهرستان اسلامشهراخبارخبر مهمدر استان

ارائه 5هزار خدمت رایگان پزشکی به مناطق محروم اسلامشهر

مسؤول قرارگاه جهادی امام رضا(ع) با اشاره به اردوی جهادی این قرارگاه در اسلامشهر، از ارائه ۵ هزار خدمت پزشکی بصورت رایگان به بیش از ۲۵۰۰ نفر از محرومان منطقه خبر داد.

به گزارش شجرنیوز از اسلامشهر، به منظور ارائه خدمت رایگان پزشکی به محرومین جامعه، اردوی یک روزه قرارگاه جهادی امام رضا(ع) با همکاری سازمان فرهنگی-ورزشی-اجتماعی شهرداری و مدیریت منطقه ۶ شهرداری اسلامشهر، از صبح تا عصر امروز در محل فرهنگسرای استاد شهریار شهرک امام حسین (ع) این شهر برگزار شد.

سیدحسن سیداحمدی، مسؤول قرارگاه جهادی امام رضا(ع) در گفتگو با خبرنگار فارس در اسلامشهر، اظهار کرد: در راستای انجام وظیفه اجتماعی و یاری رساندن به نیازمندان و محرومین جامعه، امروز فرصتی بوجود آمد تا با همت پزشکان و متخصصان قرارگاه جهادی امام رضا (ع) و با حضور در یکی از مناطق محروم شهرستان اسلامشهر، خدمات مورد نیاز افراد محروم و نیازمند این منطقه در حوزه‌های مختلف پزشکی بطور رایگان به مراجعان ارائه شود.

وی افزود: در این اردوی جهادی که شصت و پنجمین ارودی جهادگران قرارگاه امام رضا(ع) است، پزشکان متخصص و  متخصصان حوزه‌های مختلف پزشکی، خدمات مورد نیاز شهروندان این شهر را در زمینه‌های گوناگون از جمله دندانپزشکی، ارتوپدی، روانشناسی، روانپزشکی، اعصاب و روان ،گوش و حلق و بینی، چشم پزشکی، زنان و زایمان، داخلی ، اطفال، آزمایشگاه و داروخانه ارائه دادند.

مسؤول قرارگاه جهادی امام رضا(ع) افزود: در این اردوی جهادی، جمعی از پزشکان و متخصصان به همراه دستیار پزشک و پرستار که از فارغ التحصیلان و دانش آموختگان و دانشجویان رشته‌های پزشکی دانشگاه‌های آزاد و شهید بهشتی(ره) هستند، بطور داوطلبانه و جهادی حاضر شده و به محرومین منطقه خدمات رسانی می‌کنند.

سیداحمدی بیان کرد: پزشکان و متخصصان جهادگر پس از انجام هماهنگی لازم با مسؤولان محلی در مناطق محروم در اقصی نقاط کشور حاضر شده و خدمات پزشکی مورد نیاز محرومین را بطور رایگان ارائه می‌دهند و در مواردی که خدمات پزشکی تخصصی‌تر و یا حتی مواردی که نیاز به انجام عمل جراحی داشته باشند، به مراکز درمانی و بیمارستانی اعزام و تحت جراحی و درمان‌های تخصصی‌تر قرار می‌گیرند و این خدمات تا زمان بهبودی کامل بیمار ادامه خواهد داشت.

وی افزود: اغلب مراجعه کنندگان از اقشار محروم و تحت پوشش نهادهای حمایتی مانند کمیته امداد امام خمینی، بهزیستی و خیریه‌ها و گروه‌های جهادی هستند که از قبل شناسایی و غربالگری شده‌اند که بر اساس زمانبندی اعلام شده به این محل مراجعه و خدمات موردنیاز خود را دریافت می‌کنند.

سیداحمدی خاطرنشان کرد: امروز با استقرار پزشکان قرارگاه جهادی امام رضا(ع) در شهرک امام حسین(ع) اسلامشهر به بیش از ۲۵۰۰ نفر از محرومین منطقه  بالغ بر ۵هزار خدمت پزشکی بصورت رایگان ارائه شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.