اخبار شهرستان قدساخبارخبر مهمدر استان

استفاده از بیمارستان صحرایی شهر قدس در مانور مدیریت بحران

فرماندار قدس از برگزاری مانور مدیریت بحران و بهره‌برداری از بیمارستان صحرایی پس از ۱۰ سال خبر داد و گفت: بیمارستان صحرایی شهر قدس دارای امکاناتی مانند اتاق عمل، مراقبت‌های ویژه، عکس‌برداری و تخت‌های بستری و در حال به‌روزرسانی و راه‌اندازی است.

استفاده از بیمارستان صحرایی شهر قدس در مانور مدیریت بحران

به گزارش شجرنیوز از شهرقدس، وحید گلیکانی در حاشیه جلسه مدیریت بحران که عصر امروز در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: مانور مدیریت بحران در قالب 12 کمیته هماهنگ و برنامه‌ریزی‌شده و جهت آمادگی در مواقع خاص و حوادث طبیعی، با همکاری دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان در آذرماه برگزار می‌شود.

وی افزود: بیمارستان سیار صحرایی که در سال 90 خریداری شده بود، ظرفیت قابل توجهی برای بهره‌برداری در مواقع خاص و بحرانی در حوزه پشتیبانی و درمان است.

فرماندار شهر قدس در ادامه گفت: این بیمارستان در حال به‌روزرسانی و راه‌اندازی است و دارای امکاناتی مانند اتاق عمل، مراقبت‌های ویژه، عکس‌برداری و تخت‌های بستری است و در این مانور مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

گلیکانی با اشاره به اینکه دستگاه‌های خدمات رسان امکانات و ظرفیت‌های خود را در صورت بروز حادثه و بحران‌های طبیعی در این مانور مورد ارزیابی قرار خواهند داد خاطرنشان کرد: اجرای این مانور الگویی برای سایر شهرستان‌ها و تمرینی برای چگونگی مواجه با حوادث احتمالی است تا با افزایش سرعت عملیات در آواربرداری، امداد، نجات و سایر موارد شرایط بهینه‌ای ایجاد شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.