اخبار شهرستان پردیساخبارخبر مهمدر استان

اشتعال دوباره حریق انبار موادشیمیایی در پردیس/تلفات جانی نداشتیم

دبیر ستاد مدیریت بحران پردیس از اشتعال دوباره حریق انبار موادشیمیایی در این شهرستان خبر داد و گفت: خوشبختانه در این حادثه تلفات جانی نداشتیم.

اشتعال دوباره حریق انبار موادشیمیایی در پردیس/تلفات جانی نداشتیم

به گزارش شجرنیوز از پردیس، ستار منعم دبیر ستاد مدیریت بحران پردیس، از وقوع حریق در یک انبار مواد شیمیایی در سیاهسنگ پردیس خبر داد و اظهار داشت: ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه شب گذشته شاهد وقوع حریق در این انبار بودیم که به محض اطلاع از حادثه عوامل مدیریت بحران در محل حاضر شدند.

منعم با بیان اینکه به علت گستردگی حریق علاوه بر اعزام چهار ایستگاه آتش نشانی از پردیس نیروهای آتش نشانی تهران نیز در محل حادثه حاضر شده بودند گفت: این اطفا حریق در محل که هم یک فروشگاه و هم انبار ۲۰۰ متری رنگ و تینر بود تا سه بامداد ادامه داشت و حریق اطفا شد.

دبیر ستاد مدیریت بحران پردیس با اشاره به اینکه ساعت شش بامداد مجدداً با اشتعال دوباره انبار مواجه شدیم گفت: نیروهای اعزامی عملیات اطفا را مجدداً انجام دادند و این عملیات ساعت ۱۱ صبح امروز جمعه پایان یافت.

وی عنوان داشت: خوشبختانه حادثه تلفات جانی نداشت اما خسارت مالی به این انبار وارد شده است.

دبیر ستاد مدیریت بحران پردیس بیان داشت: از شهروندان عزیز پردیس و همچنین صاحبان تولیدی‌ها و اماکن صنعتی می‌خواهیم با توجه به فصل سرما و روشن بودن بخاری‌ها توجه لازم را در این خصوص داشته باشند تا شاهد حوادث ناگوار نباشیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.