اخبار شهرستان پاکدشتاخبارخبر مهمدر استان

اعضای شورای شهر پاکدشت از پاسخ شهردار قانع نشدند/ آیا شهردار ‌استیضاح می‌شود؟

رئیس شورای اسلامی شهر پاکدشت از استیضاح شهردار با رأی اکثریت اعضای شورای شهر طبق ماده ۳ قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور خبر داد.

اعضای شورای شهر پاکدشت از پاسخ شهردار قانع نشدند/ آیا شهردار ‌استیضاح می‌شود؟

به گزارش شجرنیوز از پاکدشت، فرهاد سرداری با اشاره به ضعف مدیریتی و عدم انجام برخی وظایف قانونی شهردار پاکدشت اظهار داشت: طرح استیضاح شهردار با عدم پاسخ قانع‌کننده در شورای اسلامی شهر کلید خورد و روز چهارشنبه جلسه استیضاح برگزار می‌شود.

وی افزود: استیضاح در قالب موضوعاتی از جمله مشکلات جایگاه CNG، پسماند خشک، اجرای 4 قرارداد خط‌کشی چمن مصنوعی آسفالت و حمل زباله از مبدأ تا کولییک و 4 بار تذکر کتبی در خصوص پیگیری ساخت‌وساز غیرمجاز شکل گرفت.

رئیس شورای اسلامی شهر پاکدشت در ادامه گفت: این استیضاح طبق ماده 3 قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران با رعایت کامل موارد قانونی طی 2 ماه گذشته انجام شده و اکنون با قانع نشدن اعضای شورای اسلامی شهر به مرحله استیضاح رسید.

سرداری در پایان با اشاره به تخلفات صورت گرفته در شهرداری خاطرنشان کرد: در جلسات پرسش و پاسخ متأسفانه اکثریت اعضای شورای اسلامی قانع نشدند و اقدام به جمع امضا برای استیضاح شهردار کردند لذا جلسه استیضاح با ابلاغ‌نامه به شهردار در روز چهارشنبه این هفته انجام خواهد شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.