اخبار شهرستان اسلامشهراخبارخبر مهمدر استان

اعلام مسیرهای دسترسی به آرامستان دارالسلام اسلامشهر در پنجشنبه آخر سال

رئیس سازمان آرامستانهای شهرداری اسلامشهر برای جلوگیری از ترافیک در پنجشنبه آخر سال مناسب‌ترین مسیرهای ورود مراجعه کنندگان را به آرامستان دارالسلام اعلام کرد.

به گزارش شجرنیوز از اسلامشهر، یاسین جعفرزاده رئیس سازمان آرامستانهای شهرداری اسلامشهر روز یکشنبه در این باره به خبرنگاران توضیح داد: طبق یک سنت همه ساله هموطنان در روزهای پنجشنبه و جمعه آخر سال به زیارت اهل قبور و همچنین غبارروبی مزار شهدا می‌روند.

وی ادامه داد: شهروندان اسلامشهری نیز براساس این سنت دیرین و زیبا به آرامستانها به زیارت اهل قبور خود رفته و آئین غبارروبی مزار شهدا و در گذشتگان خود را انجام می دهند که با توجه با تقارن این روزها با روزهای پایان سال پیش‌بینی می‌شود مبادی ورودی و خروج آرامستان دارالسلام با ازدحام وسایل نقلیه و ترافیک سنگین مواجه شود.

جعفرزاده افزود: براین اساس برای تسهیل در تردد شهروندان و مدیریت مسیر و جلوگیری از ترافیک در روزهای پنج‌شنبه و جمعه آخر سال، تمهیدات ترافیکی و مسیرهای ورودی و خروجی طبق یک نقشه برای تردد روان و بی دغدغه شهروندان اسلامشهری در نظر گرفته است.

دسترسی به آرامستان

وی با بیان اینکه شهروندان با داشتن این نقشه پیوستی و حرکت طبق آن قطعا در تردد روان و ورود و خروج مشکلی نخواهند داشت، خاطرنشان کرد: با این حال از خواهشمندم شهروندان مراجعه به آرامستانها و زیارت اهل قبور را برای پنجشنبه و جمعه آخر سال موکول نکنند.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: ایرنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.