اخبار شهرستان اسلامشهراخبارخبر مهمدر استان

افتتاح نیمی از پروژه کمربندی شمالی اسلامشهر در دهه فجر

نماینده مردم اسلامشهر از افتتاح نیمی از پروژه کمربندی شمالی اسلامشهر در دهه مبارک فجر خبر داد.

افتتاح نیمی از پروژه کمربندی شمالی اسلامشهر در دهه فجر

به گزارش شجرنیوز، مهدی شریفیان نماینده مردم اسلامشهر اظهار کرد: معاونان و مدیران کلان وزارت راه و شهرسازی از پروژه‌های عمرانی و راهسازی شهرستان اسلام‌شهر بازدید کردند.

وی گفت: در این بازدید یزدانی معاون پارلمانی وزیر راه و شهرسازی، خادمی معاون وزیر و مدیرعامل شرکت زیرساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل جاده‌ای، اکبری معاون راهداری سازمان حمل‌ونقل جاده‌ای، محبت خواه مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از پروژه‌های حوزه راه و شهرسازی این شهرستان بازدید کرده و تصمیمات لازم جهت اجرای بهتر و سریع‌تر پروژه‌ها اتخاذ شد.

شریفیان ضمن مثبت ارزیابی‌کردن نتایج این سفر گفت: از مهم‌ترین موضوعاتی که در شهرستان پیگیری خواهد شد تعریض، بهسازی و مرمت جاده‌های روستانی و جاده‌های شهری است که مهم‌ترین آنها تعریض جاده کمالیه، اصلاح هندسی زیرگذر کمالیه به اتوبان قم، احداث یک فاز از پروژه کمربندی جنوبی اسلام‌شهر به طول 5 کیلومتر از انتهای صالحیه و امتداد آن در بلوار حضرت معصومه (س) است.

وی افزود: مدیران وزارت راه و شهرسازی که امروز میزبان آنها در اسلام‌شهر بودیم از برخی از این پروژه‌ها به‌صورت میدانی بازدید کرده و تصمیمات لازم را اتخاذ کردند.

نماینده مردم اسلامشهر تصریح کرد: یکی از مشکلاتی که امروز با حضور مدیران کلان حوزه راه و شهرسازی کشور مورد بررسی قرار گرفته و مقرر شد دراسرع‌وقت حل شود مربوط به پروژه کمربندی شمالی و اختلاف اداری بود که با مجموعه راه‌آهن وجود داشت.

شریفیان در خصوص وضعیت پروژه کمربندی شمالی گفت: در پروژه کمربندی شمالی حدود 3.5 کیلومتر از 7 کیلومتر آن آماده است که در دهه مبارک فجر آن را افتتاح خواهیم کرد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، پردیس و اسلام‌شهر در مجلس با اشاره به پرخطر و حادثه‌ساز بودن جاده ایرین گفت: معاون محترم راهداری کل کشور قول مساعد دادند که مشکل این جاده پرخطر به‌زودی رفع شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.