اخبار شهرستان اسلامشهراخبارخبر مهمدر استان

افتتاح و کلنگ‌زنی ۹۲ طرح همزمان با دهه فجر/ افتتاح ۵ مدرسه در اسلامشهر

فرماندار اسلامشهر از افتتاح و کلنگ زنی ۹۲ طرح عمرانی و اقتصادی با ۶۸۷ میلیارد تومان و اشتغال زایی برای ۹۷۳ نفر در دهه مبارک فجر خبر داد.

به گزارش شجرنیوز از اسلامشهر، حسین حبیبی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران ضمن تبریک فرا رسیدن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اظهار داشت: این طرح ها در دهه مبارک فجر و با حضور مقامات ملی و استانی افتتاح خواهد شد.

وی به سفر وزیر آموزش و پرورش به شهرستان در روز چهارشنبه ۱۲ بهمن ماه نیز اشاره کرد و گفت: با حضور یوسف نوری که امسال برای دومین بار در شهرستان حضور می یابد، پنج مدرسه جدید با ۵۱ کلاس درس افتتاح خواهد شد و همچنین کلنگ زنی احداث سه مدرسه دیگر نیز انجام می شود.

فرماندار اسلامشهر خاطرنشان کرد: برنامه ریزی های لازم در حال انجام است تا در هفته های آتی نیز زمینه لازم برای افتتاح رسمی بندر خشک آپرین با حضور مقامات کشوری و استانی فراهم شود.

حبیبی با بیان اینکه کلنگ زنی مرکز خدمات جامع سلامت روستای بهرام آباد و پایگاه بهداشت سالور نیز در دهه مبارک فجر انجام می شود، یادآور شد: آغاز بهره برداری از بخشی از کمربندی شمالی اسلامشهر، افتتاح یک ایستگاه آتش نشانی و ساختمان اداره آب و فاضلاب در احمدآباد مستوفی، از دیگر پروژه های مهم شهرستان در این دهه به شمار می روند.

منبع: ایرنا
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.