اخبار شهرستان رباط کریماخبارخبر مهمدر استان

افتتاح و کلنگ زنی ۶ پروژه عمرانی در پرند

۶ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۷۴۰ میلیارد ریال در فازهای صفر تا ۶ شهر پرند افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

افتتاح و کلنگ زنی ۶ پروژه عمرانی در پرند

به گزارش شجرنیوز از پرند، مراسم افتتاح و کلنگ‌زنی ۶ پروژه عمرانی شاخص در فازهای صفر تا ۶ شهر پرند پیش از‌ ظهر امروز با حضور حجت‌الاسلام اسماعیل کاظمی امام جمعه پرند، امید احمدی فرماندار شهرستان رباط‌کریم، سرهنگ سید سجاد حسینی فرمانده ناحیه حیدر کرار پرند، حجت‌الاسلام حسن نوروزی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، حمیدرضا اله‌یاری شهردار و دیگر مسؤولان برگزار شد.

حمیدرضا اله‌یاری شهردار پرند در این مراسم اظهار کرد: این پروژه‌ها با هدف ارتقای سرانه‌های شهری، کاهش کمبودها و افزایش رضایتمندی شهروندان افتتاح و کلنگ زنی می‌شوند.

 وی در ادامه گفت: طی یک سال اخیر، رویکرد شهرداری و شورای اسلامی شهر پرند، یک رویکرد جامع و خانواده‌محور بوده است، برای تحقق این رویکرد، نگاه توسعه متوازن و عادلانه‌محور را در دستور کار خود قرار داده است.

شهردار پرند افزود: نتیجه این رویکرد اجرا، افتتاح و بهره‌برداری از پروژه‌های زیرساختی متعدد با هدف توسعه متوازن و افزایش سرانه‌های شهری در تمامی مناطق شهر به ویژه فازهای مسکن مهر بوده است و این روند همچنان ادامه خواهد داشت.

وی با تشریح پروژه‌های شهرداری و شورای اسلامی شهر پرند بیان کرد: نخستین زمین چمن مصنوعی فاز ۶ به مساحت ۱۲۰۰ مترمربع و همچنین اولین زمین فوتبال و والیبال ساحلی شهر پرند در جنوب فاز ۶ به مساحت ۲۹۰۰ مترمربع، به منظور افزایش سرانه‌های ورزشی در فازهای مسکن مهر افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسند.

اله‌یاری ادامه داد: افتتاح سوله مرکز فوریت های ۱۳۷ در زمینی به مساحت ۵۰۰ متر و زیرینای ۳۰۰ متر مربع در فاز صفر از دیگر پروژه‌هایی است که با هدف توسعه زیرساخت‌های خدماتی و امکان خدمات دهی مناسب و سریع به شهروندان افتتاح می‌شود.

وی اضافه کرد: از دیگر پروژه‌های مدیریت شهری که امروز به بهره‌برداری می‌رسد، بهسازی رفیوژ بلوار جمهوری به مساحت ۳۴۰۰ مترمربع می‌باشد که در راستای نوسازی معابر سطح شهر به انجام رسید.

شهردار پرند همچنین از اتخاذ تدابیر لازم برای کاهش بار ترافیکی میدان آزادی به جاده قدیم پرند ساوه و بلعکس خبر داد و گفت: احداث مسیر دسترسی و کمربندی از میدان آزادی به جاده قدیم، یکی از پروژه‌های شاخص و مورد نیاز است که مطالبه جدی شهروندان پرند نیز بوده و احداث آن تاثیر بسزایی در کاهش بار ترافیکی و سهولت تردد خودروها به شهرک صنعتی و جاده قدیم خواهد داشت.

وی افزود: برای تحقق این مطالبه به حق شهروندان، کلنگ مسیر دسترسی ورودی و خروجی میدان آزادی به جاده قدیم با اعتباری بالغ بر ۳۵۰ میلیارد ریال، امروز به زمین زده خواهد شد و در کمترین زمان ممکن به بهره‌برداری می‌رسد.

 اله‌یاری در ادامه تصریح کرد: احداث مجتمع مشاغل مزاحم از دیگر پروژه‌هایی است که ضرورت آن برای ساماندهی برخی مشاغل کاملا احساس می‌شود. این پروژه نیز در زمینی به مساحت ۵۲۰۰ مترمربع در ضلع جنوبی میدان آزادی جانمایی و احداث آن در دستور کار شهرداری قرار دارد.

وی در پایان به برخی دیگر از پروژه‌های عمرانی و خدماتی مدیریت شهری در سطح شهر اشاره و خاطرنشان کرد: احداث بازار میوه و تره‌بار در فازهای ۳ و ۶، احداث پارک دو هکتاری در فاز ۳، احداث دهکده و خوابگاه ورزشی در فاز ۶ و تکمیل ساختمان مرکزی شهرداری از دیگر پروژه‌هایی است که روند احداث آن‌ها آغاز و در دست اجرا قرار دارد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.