اخبار استان هااخبارخبر مهم

افزایش آمار شهدای حادثه تروریستی ایذه

تعداد شهدای حادثه تروریستی ایذه افزایش پیدا کرد.

افزایش آمار شهدای حادثه تروریستی ایذه

به گزارش شجرنیوز، عصر روز گذشته ۲۵ آبان ماه در یک حمله تروریستی به بازار مرکزی ایذه مردم، نیروهای بسیج و محافظان امنیت مورد تیراندازی قرار گرفتند.

در این حمله تعدادی از مردم شهید و مجروح شدند که ساعتی پیش نیز یکی دیگر از مجروحان به خیل شهدا پیوست و تعداد شهدای این حادثه به هفت نفر رسید و ۱۰ نفر مجروح شده اند.

در پی این حمله تروریستی و شهادت هفت نفر از مردم ایذه، با اعلام حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد و خلیلیان استاندار خوزستان، امروز در استان و سه روز در شهرستان ایذه عزای عمومی اعلام شده است.

رئیس کل دادگستری خوزستان هم اعلام کرده است که ۳ نفر از عوامل اصلی حوادث و اغتشاشات اخیر شهرستان ایذه دستگیر شده‌اند و تلاش برای شناسایی و دستگیری سایر عوامل مرتبط در دستور کار قرار دارد.

علی دهقانی در این رابطه گفت: به دادستان و رئیس دادگستری این شهرستان دستور ویژه داده شد تا کلیه اقدامات لازم را در جهت شناسایی و دستگیری عوامل اصلی این حوادث و اغتشاشات انجام دهند.

علی بهادری جهرمی هم در حساب کاربری خود در توییتر در این باره نوشت:

«‏تروریست‌های رسانه‌ای، تجزیه طلب و آشوبگران سه ضلع پازل دشمن، با خیال خام تکه پاره کردن ایران و جلوگیری از پیشرفت آن هستند.

کسانی که در زمین تروریست‌های رسانه‌ای بازی کردند، باید پاسخگوی عملکرد دنباله‌های آنان در خیابان‌های ‎ایذه و ‎اصفهان باشند.»

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.