اخبار شهرستان بهارستاناخبارخبر مهمدر استان

افزایش سرانه ورزشی و فضای سبز با آغاز ۵ پروژه عمرانی در نسیم شهر

شهردار نسیم‌شهر از آغاز عملیات عمرانی ۵ پروژه ورزشی و فضای سبز با اعتبار ۱۵ میلیارد تومان و ارتقای سرانه فضای سبز در این شهر خبر داد.

افزایش سرانه ورزشی و فضای سبز با آغاز ۵ پروژه عمرانی در نسیم شهر

به گزارش شجرنیوز از نسیم شهر، یوسف نصیری ظهر امروز شنبه چهارم تیرماه در مراسم کلنگ‌زنی آغاز پروژه‌های عمرانی نسیم‌شهر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سرانه فضای سبز در نسیم‌شهر حدود 11 مترمربع به ازای هر نفر است که این آمار در سال جاری ارتقا خواهد یافت.

وی به آغاز عملیات عمرانی 5 پروژه ورزشی و فضای سبز در نسیم‌شهر اشاره کرد افزود: احداث فازهای بعدی بوستان خلیج فارس، نهج البلاغه و نبوت در 25 هکتار آغاز شد.

شهردار نسیم‌شهر با بیان اینکه فاز ششم پارک خلیج فارس در 8 هکتار ساخته می‌شود گفت: این بوستان دارای زمین اسکیت، آب نما، نماز خانه و مجموعه ورزشی خواهد بود.

نصیری در ادامه به ساخت و تکمیل زمین چمن مصنوعی و سوله ورزشی با اعتباری بالغ بر 5 میلیارد تومان اشاره کرد و گفت: فاز بعدی پارک جنگلی نبوت در 10 هکتار با اعتبار 5 میلیارد تومان ساخته خواهد شد و امکاناتی نظیر آلاچیق، پیست دوچرخه‌سواری، مبلمان و ست‌های ورزشی و زمین چمن مصنوعی خواهد شد.

وی ابراز داشت: فاز دوم بوستان نهج‌البلاغه در منطقه کم‌برخوردار حصارک پایین نسیم‌شهر در 7 هکتار در حریم بستر رودخانه سالور احداث و فضای عبور رودخانه ساماندهی و دیوار ساحلی آن ساخته خواهد شد.

شهردار نسیم‌شهر تصریح کرد: فضای پارک نهج‌البلاغه اتصال مناسبی با فضای مسکونی ایجاد خواهد کرد و فضای نابسامان بهداشتی در این منطقه ارتقا و تبدیل به فرصت خواهد شد.

نصیری اعتبار احداث پروژه‌های ورزشی و فضای سبز نسیم‌شهر را حدود 15 میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: فضاها و ابنیه داخل بوستان‌ها می‌تواند بخشی از هزینه‌های نگهداری تفرجگاه‌ها و بوستان‌ها را جبران کند.

وی با بیان اینکه 25 هکتار نسبت به تناسب جمعیت نسیم‌شهر به فضای سبز ایجاد خواهد شد گفت: سرانه فضای سبز نسیم‌شهر در سال جاری یک متر مربع به‌ازای هر نفر افزوده خواهد شد.

شهردار نسیم‌شهر در پایان خاطرنشان کرد: طرح خدمت‌رسانی محله به محله نسیم‌شهر به 15 بخش و محله تقسیم بندی شده است که رضایت‌مندی مردم را در راستای ارائه خدمات به دنبال داشته است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.