اخبار شهرستان قدساخباردر استان

امام جمعه شهرقدس: اداره ورزش شهرستان نیاز به رسیدگی و تحول دارد

امام جمعه شهرقدس گفت: مسوولان باید فکری برای اداره ورزش شهرقدس کنند تا ساماندهی در این اداره ایجاد شود و در مجموعه‌های ورزشی رها شده این اداره رسیدگی و تحولی ایجاد شود.

امام جمعه شهرقدس: اداره ورزش شهرستان نیاز به رسیدگی و تحول دارد

به گزارش شجرنیوز از شهرقدس، حجت الاسلام رضا جوکار در خطبه‌های عبادی سیاسی جمعه ضمن سفارش خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و تبریک میلاد رسول اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) و اشاره به سالروز اولین اقامه نماز جمعه توسط پیامبر اسلام، اظهار کرد: ازدواج آگاهانه، درست، به موقع و پایدار به اندازه‌ای نزد پیامبر اکرم(ص) اهمیت دارد که ایشان فرمودند نکاح از سنت‌های من است و اگر کسی از این عمل روی برگرداند، در راه و منش من گام برنداشته است.

وی گفت: افراط و تفریط بد است، آنچه خدای متعال از ما خواسته، زندگی متعادل است و ازدواج یکی از اصول زندگی است و خدای متعال همانگونه که در خلقت طبیعت موجودات را مذکر و مؤنث آفریده برای انسان نیز دو جنس مرد و زن را خلق نموده و ازدواج پاسخ این موهبت الهی است.

امام جمعه شهرقدس با اشاره به اینکه پیامبر اکرم(ص) بهترین الگوی بندگی صحیح در مسیر عبودیت است گفت: باید کاری کنیم که با اخلاق رفتار و کردار دل‌ها را به سمت پیامبر اسلام جذب کنیم.

وی با اشاره به هفته تربیت بدنی افزود: اسلام ورزش‌های شاخصی معرفی کرده و نشاط آفرینی ورزش مورد توجه است، مسوولان باید فکری برای اداره ورزش شهرقدس کنند تا ساماندهی در این اداره ایجاد شود و مجموعه‌های ورزشی رها شده این اداره رسیدگی و تحولی ایجاد شود.

حجت‌الاسلام جوکار با اشاره به هفته پیوند اولیا و مربیان گفت: نسل صالح و شایسته و انسان تراز یکی از دستاوردهای ارزنده جامعه ایرانی است و خانه و مدرسه دو‌ رکن مهم تربیت باید متعهدانه و هماهنگ با هم عمل کنند و هر دو مراقب دانش‌آموزان باشند و مهارت‌های تربیت کودک و نوجوان را آموزش ببینند و همتی جدی و دلسوزانه در امر تربیت فرزند لازم است تا نسل تمدن ساز تحویل جامعه داده شود و مدارس نسبت به ارتباط میان دانش آموز و فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی تلاش بیشتری داشته باشند.

امام جمعه شهرقدس با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با اعضای تشخیص مصلحت نظام درخصوص حوادث اخیر کشور افزود: مسیرهای پیش‌روی ایران، سرود جهانی سلام فرمانده توسط دهه هشتادی و نودی و پیاده‌روی اربعین موجب خشم دشمن شد و دست بر نسل پیش‌رو گذاشتند و حرکت انفعالی زدند اما با همت انقلابی دانش آموزان این آرزو را به گور خواهند برد.

وی با تاکید بر اینکه مسایل فرهنگی و امنیتی به جای خودشان باشد، ادامه داد: مسوولان باید مراقب باشند تا براثر این دسیسه‌های دشمن از کارهای بزرگ غافل نشوند و در جنگ احزابی که ایجاد شده باز هم هیمنه‌های دشمن محکوم به شکست است و با استقامت در راه خداوند، شاهد نابودی آمریکا و اسراییل خواهیم بود.

 

همچنین بخوانید:
فعالیت دوباره مراکز فرهنگی و ورزشی شهرقدس پس از محدودیت‌های کرونایی/ چمن استادیوم پس از ۲۰ سال مرمت می‌شود
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.