اخبار شهرستان قدساخباردر استان

امام جمعه صفادشت: اقامه نماز عامل رشد چندجانبه دانش‌آموزان در ابعاد مختلف است

امام جمعه صفادشت در آیین زنگ سراسری نماز مدارس صفادشت در قالب طرح «نورچشم» اقامه نماز را عامل رشد چندجانبه دانش‌آموزان در ابعاد مختلف دانست و گفت دانش‌آموزانی که به‌طور منظم نماز را به‌جا می‌آورند، در تمامی عرصه‌های زندگی موفق هستند.

امام جمعه صفادشت: اقامه نماز عامل رشد چندجانبه دانش‌آموزان در ابعاد مختلف است

به گزارش شجرنیوز، حجت‌الاسلام و المسلمین مهدی خوبرو، امام جمعه صفادشت در آیین نواختن زنگ سراسری نماز مدارس صفادشت همزمان با مدارس سراسر کشور، در قالب طرح «نور چشم» ضمن قدردانی از زحمات مجموعه معاونت پرورشی آموزش و پرورش و هماهنگی مدیران و معلمان جهت حضور دانش‌آموزان در نماز جماعت، گفت: امیدواریم این برنامه پرشور معنوی در طول سال تحصیلی با حضور دانش‌آموزان دختر هم برپا شود و بتوانیم همراه با دانش‌آموزان برنامه‌های مفرح و مفید و سازنده‌ای داشته باشیم.

وی ادامه داد: هدف از گردهمایی ما در این مکان ادای احترام به مقام و جایگاه نماز است، ما می‌خواهیم عبادت در برابر خداوند را به جای بیاوریم، نمازی که در مدرسه معلمین به ما آموخته‌اند را در منزل تمرین کنیم و عبادت کنیم.

خوبرو خطاب به دانش‌آموزان افزود: قطعا والدین شما از اینکه در کنار درس خواندن، نماز را هم اقامه کنید، بسیار خرسند خواهند بود، برپایی نماز جماعت در کنار درس خواندن و احترام به بزرگتر، معلم و والدین، واجب است، بنابراین از یاد خداوند غافل نباشید و تنها راه جلوگیری از غفلت از خداوند، اقامه نماز است.

وی تصریح کرد: امروز همه ما در این مصلا گرد هم آمده‌ایم تا با خدا عهد ببندیم و تصمیمی بزرگ بگیریم که از این به بعد نماز بخوانیم، آن را از ترک نکنیم و برای این واجب مهم، برنامه‌ریزی کنیم.

امام جمعه صفادشت ضمن اشاره به دستاوردهای پروفسور سمیعی، در مورد این پزشک متخصص مغز و اعصاب بیان کرد: مهم‌ترین اولویت این پزشک متخصص نماز خواندن است و در تمام اماکن و با وجود مشغله‌های کاری، نماز اول وقت را اقامه می‌کند.

وی تأکید کرد: شما آینده‌سازان این جامعه هستید، نماز به رشد اخلاقی، تحصیلی، شخصیتی و معنوی شما کمک خواهد کرد و اهمیت دادن به خداوند باعث می‌شود تا در همه مراحل مختلف زندگی شما نیز، خدا یار و یاور شما باشد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.