اخبار شهرستان بهارستاناخبارخبر مهمدر استان

امام جمعه گلستان: مردم بهارستان از صف‌های طولانی نان ناراضی هستند

امام جمعه گلستان با بیان اینکه یکی از مهمترین مشکلات مردم در شهرستان بهارستان تهیه نان است، گفت: کیفیت پایین نان و صف های طولانی، نارضایتی مردم را در پی داشته است که امیدواریم مسئولین امر نسبت به رفع این مشکل اقدام جدی و عاجل به عمل بیاورند.

امام جمعه گلستان: مردم بهارستان از صف‌های طولانی نان ناراضی هستند

به گزارش شجرنیوز از بهارستان، حجت السلام محمود نورپور امام جمعه گلستان درخطبه های نماز جمعه امروز، با اشاره به فرارسیدن هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی، اظهار کرد: آمریکا که بعنوان بزرگترین ناقص حقوق بشر در دنیا شناخته شده، دم از حقوق بشر می زند.

وی افزود: منصب قضاء از مناصب حکومتی بسیار مهم و تاثیر گذاری است که عملکرد آن در جامعه نمایان و درخشان بوده و در آیات قرآن، روایات و سیره عملی اهل بیت(ع) بر اهمیت قضاء و در پی آن تحقق عدالت در اسلام تاکید بسیاری شده،که نشان از ارزش و جایگاه والای آن دارد.

امام جمعه گلستان با اشاره به سخنان و توصیه های امام خمینی(ره) در خصوص اهمیت دستگاه قضا، بیان کرد: شاید در اسلام کمتر چیزی همانند قوه قضائیه مورد توجه قرار گرفته، جان، مال و نوامیس مردم، همه در تحت سیطره قوه قضائیه بوده و ناظر بر امور گوناگون مردم در حوزه اجرای عدالت و برقراری عدل و داد در جامعه است.

حجت السلام نورپور با تقدیر از خدمات و زحمات مجموعه قضائی شهرستان بهارستان، ابراز امیدواری کرد: باید همین رویه فسادستیزی که عمل می شود، یعنی اتقان احکام صادره، رفع اطاله دادرسی ها و نیز حمایت از طبقات ضعیف و محروم، استمرار یافته و پررنگ تر شود.

وی با اشاره به مناسبتها و وقایع اتفاقیه تیرماه،گفت: سوء قصد نافرجام به جان مقام معظم رهبری در ۶ تیرماه ۱۳۶۰، وقوع فاجعه ۷ تیرماه ۱۳۶۰ و به شهادت رساندن آیت الله بهشتی و ۷۲ یار امام و امت به دست منافقین کوردل، بمباران شیمیایی سردشت در ۷ تیر ۱۳۶۶، شهادت آیت الله صدوقی در ۱۱ تیرماه ۱۳۶۰ و حمله به هواپیمای مسافربری کشورمان در ۱۲ تیر ماه ۱۳۶۷ را می توان بعنوان نمونه ای از خباثت ها، شیطنت ها و خصومت های آمریکا علیه ملت ایران در این هفته برشمرد،که همواره در طی سالهای متمادی توسط ایادی خودفروخته داخلی و خارجی برعلیه کشور ما اعمال می شود.

امام جمعه گلستان در ادامه ضمن گرامیداشت روز جهانی مبارزه با مواد مخدر، اذعان کرد: به ارواح طیبه شهدای عزیزی که جان خویش را در راه مبارزه با این ماده خانه برانداز و شیطانی فدا کردند، سلام و درود می فرستیم و قدردان زحمات و تلاشهای مسئولین  نیروی انتظامی و مجموعه قضائی در امر مبارزه با مواد مخدر هستیم، امیدواریم در کنار کارهای فرهنگی و آگاهی بخشی و توجیه مردم، با پخش کنندگان مواد مخدر و قاچاقچیان به صورت قاطع برخورد شود.

حجت السلام نورپور با تقدیر و تشکر از اقدامات و خدمات ارزشمند دولت مردمی آیت الله رئیسی، به برخی از عملکردها و خدمات دولت در این مدت اشاره کرد و افزود: با مهار سریع ویروس کرونا، آمار تلفات، تک رقمی و بعضاً صفر شده، در حالیکه کشورهایی که مدعی هستند روزانه ۵۰۰ نفر و بیشتر تلفات می دهند.

وی تصریح کرد: عضویت در پیمان های بین المللی از جمله پیمان شانگ های، تقویت روابط حسنه با کشورهای همسایه،گره نزدن اقتصاد و مسائل کشور به  برجام و انرژی هسته ای، احیاء شعارهای انقلاب، فعال کردن بعضی از صنایع تعطیل و نیمه تعطیل، پرداخت دیون به جا مانده از دولت قبل، تکیه و نگاه به ظرفیت های داخلی کشور، حضور دولت، وزرا و شخص رئیس جمهور در مناطق مختلف در بین مردم را از مهمترین دستاوردهای دولت مردمی رئیسی می توان برشمرد.

امام جمعه گلستان، با انتقاد از عملکرد برخی نانوایان و عدم نظارت متولیان امر، خاطر نشان کرد: امروز یکی از مهمترین مشکلات مردم منطقه، تهیه نان در شهرستان بهارستان است، متاسفانه کیفیت پایین نان و صف های طولانی، معطلی و نارضایتی مردم را در پی داشته است که امیدواریم مسئولین امر نسبت به رفع این مشکل اقدام جدی و عاجل به عمل بیاورند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.