اخبار شهرستان ریاخبارخبر مهمدر استان

انبار جمع‌آوری و فروش روغن‌های غیرقابل مصرف در ری شناسایی شد

ری- فرمانده انتظامی ری از شناسایی انبار جمع آوری و فروش روغن های مصرف شده و غیرقابل مصرف در جنوب تهران خبر داد.

به گزارش شجرنیوز از ری، سرهنگ محمدقاسم طرهانی فرمانده انتظامی این شهرستان، صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران از تردد مشکوک خودروهای باربری به داخل یک انبار در محدوده «امین آباد» خبر داد و افزود: توجه مأموران انتظامی در پی ساماندهی انبارها و کارگاه‌های ری به این تردد مشکوک جلب شد.

وی گفت: پس از بررسی و مراقبت‌های شبانه روزی مشخص شد مرد جوانی با استفاده از یک دستگاه خودروی باری با جمع آوری روغن‌های مصرف شده و غیرقابل مصرف از فست فود ها و رستوران‌ها آنها را به این انبار متروکه انتقال می‌دهد و پس از اضافه کردن چندین مواد افزودنی و شفاف کننده، روغن‌های مصرف شده را مانند روغن تازه شفاف کرده و به صورت فله‌ای در بازار مصرف عرضه می‌کند.

فرمانده انتظامی ری اضافه کرد: پس از انجام هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی تیمی از مأموران به همراه نماینده اداره بهداشت به محل مورد نظر اعزام و موفق شدند ضمن دستگیری متهم تعدادی تجهیزات کارگاهی کشف کنند.

وی اضافه کرد: در این عملیات پلیسی بیش از پنج هزار لیتر روغن تقلبی مصرف شده و غیر بهداشتی از این مکان کشف شد و با پلمب کارگاه متروکه متهم برای تحقیقات بیشتر به مقر پلیس منتقل شد و در اختیار مأموران برای ادامه تحقیقات اولیه و تکمیلی قرار گرفت.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.