مجلس و دولتاخبارسیاست

انتقاد وزیرمیراث فرهنگی از عدم پوشش رسانه‌ای قهرمانی فرزانه فصیحی

وزیر میراث فرهنگی گفت: متأسفانه قهرمانی خانم فرزانه فصیحی در کشور ترکیه درست پوشش داده نشد، در حالی‌که با حجاب اسلامی توانست در میان ورزشکارانی که لباس‌هایشان غیراخلاقی است قهرمان شود.

به گزارش شجرنیوز، عزت‌الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در حاشیه جلسه هیئت دولت، گفت: متأسفانه قهرمانی خانم فرزانه فصیحی در کشور ترکیه درست پوشش داده نشد، در حالی‌که با حجاب اسلامی توانست در میان ورزشکارانی که لباس‌هایشان غیراخلاقی است قهرمان شود؛ این مسئله باید در رسانه به‌خوبی پوشش خبری داده می‌شد.

 وی گفت: در این مسابقات دو نفر قهرمان شدند؛ یکی از این بانوان مدال تکواندو را به‌دست آورد و برای نخستین بار از ایران با حجاب اسلامی مدال طلای جهانی را در این رشته کسب کرد و بانوی دیگری نیز در دوی 100 متر اول شد. فیلم اصلی را شما ندیدید و من دیدم.

وزیر گردشگری بیان کرد: ممکن است حجاب و لباسی که این دختر پوشیده بود روی نحوه دویدن وی تاثیر بگذارد اما آنقدر قهرمان است و روحیه دارد که وقتی به انتهای خط می‌رسد همه تعجب می‌کنند که دیگر ورزشکاران با لباس‌های ضداخلاقی رد می‌شوند و این دختر با صلابت ایستاده و قهرمان شده است، بهتر است کمی این مسائل را خوب منتشر کنید.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.