اخبار شهر تهراناخبارخبر مهمدر استان

انفجار در کارگاهی در نزدیکی پارک وی/ 4 نفر فوت شد

بر اثر انفجار یک کپسول گاز در ساختمانی در پارک‌وی تهران، ۴ نفر از افرادی که در این ساختمان حضور داشتند، جان خود را از دست دادند.

به گزارش شجرنیوز از شهر تهران، صبح امروز در یک کارگاه نیمه کاره در خیابان ولیعصر بالاتر از پارک وی حادثه حریق اتفاق افتاد.

روابط عمومی اورژانس استان تهران اظهار کرد: این حادثه ساعت ۷ و ۳۶ دقیقه اعلام شده که ۴ دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد.

وی ادامه داد: در اثر این حادثه ۴ نفر تا این لحظه فوت کرده و در مجموع ۶ نفر به بیمارستان منتقل شده است.

همچنین جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی در این خصوص گفت: صبح امروز در پی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی شهرداری تهران یک مورد حریق در یک ساختمان در حال ساخت در خیابان ولیعصر، بالاتر از چهارراه پارک وی اعلام شد و سه ایستگاه آتش نشانی به همراه خودروهای پشتیبانی به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران خاطرنشان کرد: آتش نشانان در مدت زمان کمتر از سه دقیقه به محل حادثه رسیدند و مشاهده کردند که در یک پروژه ساختمانی که پنج طبقه آن زیر زمین بود، در طبقه منفی دو که محل اسکان کارگران بود، کف و قسمت سقف آن دچار حریق شده بود و در جایی که حریق رخ داده بود دو سیلندر گاز وجود داشت.

وی با اشاره به حضور ۱۰ نفر از کارگران در محل حادثه اظهار کرد: در لحظات اولیه چند نفری که دچار سوختگی شدید شده بودند، خارج شده بودند و همکاران همزمان با اطفا حریق تلاش کردند تا افراد محبوس را خارج کنند و چهار نفر به گفته کارگران در داخل محبوس شده بودند و زمانی که همکاران به این چهار نفر رسیدند، با وضعیت کاملاً سوخته آن‌ها مواجه شدند.

ملکی خاطرنشان کرد: به تأیید عوامل اورژانس این افراد به دلیل شدت سوختگی در لحظات اولیه جان خود را از دست دادند. آتش خیلی سریع خاموش شد و مصدومان تحویل عوامل اورژانس شدند.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.