اخبار شهرستان شهریاراخبارخبر مهمدر استان

انهدام ۱۷ باند سارق زورگیر در غرب تهران/ ۲۲ قبضه سلاح جنگی و شکاری کشف شد

فرمانده انتظامی غرب استان تهران از انهدام ۱۷ باند سارقان زورگیر خبر داد و گفت: بیش از 1000 نفر دستگیر و ۲۲ قبضه سلاح جنگی و شکاری و ۱۰۳ تیغه شمشیر و قمه از اراذل و اوباش کشف شد.

به گزارش شجرنیوز از شهریار، سردار کیوان ظهیری فرمانده انتظامی غرب استان تهران در بیست‌و هفتمین مرحله اجرای طرح امنیت محله محور و نخستین مرحله از طرح برخورد با سارقین و مالخران برابر تدابیر فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: در چند روز گذشته نیروهای پلیس در غرب استان تهران ۵۷۸ فقره حکم قضایی را به مرحله اجرا درآورده و ۱۷ باند سارقین زورگیر که به شکل‌های مختلف سرقت به عنف و زورگیری داشتند منهدم شد.

وی گفت: تعداد کل دستگیر شدگان یک‌هزار و ۴۸۷نفر بوده که ۷۰۰ نفر سارق و مالخر بودند و ۱۶۴ دستگاه خودرو و ۱۹ دستگاه موتور سیکلت سرقتی کشف شد که پس از مراحل قضایی به مالباختگان تحویل داده خواهد شد.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران افزود: پلیس در این مرحله بر سارقین مسلح و سارقینی که امنیت و آرامش مردم را به خطر می‌انداختند، مسلط شده و یک باند سرقت مسلحانه که حین انجام سرقت، پلیس که قصد عملیات دستگیری داشت، با تیراندازی سارقین مواجه شده و تیر به یکی از همکاران پلیس برخورد کرده که تحت عمل جراحی است و پس از ۴۸ ساعت محل اختفا باند ۳ نفره شناسایی و دستگیر شدند که حین دستگیری بازهم اقدام به تیراندازی به سمت ماموران پلیس داشتند.

وی با اشاره به اینکه ۱۷۴ هزار و ۹۳۳ قلم انواع کالای قاچاق به ارزش بیش از ۵۷ میلیارد تومان کشف شد، ادامه داد: در برخورد با خرده فروشان و قاچاقچیان مواد مخدر، ۷۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و ۲ هزار و ۸۰ نفر قاچاقچی، معتاد متجاهر و خرده‌فروش شناسایی و ۳۴ نفر قاچاقچی عمده دستگیر شدند.

ظهیری درخصوص برخورد با اراذل‌و اوباش گفت: ۲۲ قبضه سلاح جنگی و شکاری کشف و ۱۰۳ تیغه شمشیر و قمه که برای اقدامات اراذل‌و اوباش استفاده می شد، کشف شد.

وی تاکید کرد: پلیس با قدرت طرح‌های مقتدرانه را اجرا کرده و همکاری مردم ارزشمند و موجب برخورد بیشتر پلیس با برهم زنندگان نظم و امنیت شده و درخواست داریم این همکاری بیشتر شده تا اموال مردم بازگردانده و احساس رضایت افزایش یابد.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.