اخبار شهرستان بهارستاناخبارخبر مهمدر استان

اهدای رایگان کتاب به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی درشهرستان بهارستان

اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی بیش از یک هزار جلد کتاب به صورت رایگان در اختیار مردم قرار داد.

اهدای رایگان کتاب به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی درشهرستان بهارستان

به گزارش شجرنیوز از بهارستان، همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی و در راستای ترویج و گسترش فرهنگ مطالعه، بیش از یک هزار جلد کتاب به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و به صورت رایگان میان دانش آموزان و عموم مردم توزیع شد.

همچنین عبداله نوحی فرماندار شهرستان بهارستان نیز به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی روز سه شنبه24 آبان 1401، به همراه رضا داداشی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان از کتابخانه های عمومی خاتم الانبیا(ص) نسیم شهر و پروین اعتصامی شهرگلستان (الهیه) شهرستان بازدید نمودند.

اهدای رایگان کتاب به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی درشهرستان بهارستان

فرماندارشهرستان بهارستان در جریان بازدید از کتابخانه های عمومی شهرستان ضمن تبریک هفته کتاب و کتابخوانی و تقدیر از رئیس و کارکنان کتابخانه عمومی، بر لزوم فرهنگ سازی و ترویج فرهنگ مطالعه تأکید کرد.

فرماندار بهارستان با اشاره به لزوم رفع مشکلات کتابخانه های شهرستان، خاطر نشان کرد: برای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی هم به فضای مناسب نیاز است و هم کتاب های متناسب با نیاز روز و برای تحقق هر دو موضوع باید تلاش کرد.

شایان ذکر است به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی از تاریخ 21 لغایت 27 آبان ماه عضویت در کتابخانه های عمومی شهرستان رایگان می باشد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.