اطلاعات و ارتباطاتاخبارفناوری

اولين پايگاه اطلاع رساني تخصصي صنعت شوينده كشور رونمايي مي شود

مدير روابط عمومي شركت پاكسان از رونمايي پايگاه خبري جديد پاكسان نيوز با قابليت هاي ارتقاء يافته و رويكرد اطلاع رساني و آگاهي بخشي در حوزه صنعت شوينده كشور خبر داد.

پایگاه خبری تحلیلی شجرنیوز: حامد كريمي مدير روابط عمومي شركت پاكسان ضمن تبريك 17 مرداد روز خبرنگار به جامعه خبري و رسانه اي كشور از رونمايي اولين پايگاه خبري تحليلي مرجع صنعت شوينده كشور با عنوان پاكسان نيوز در چند روز آينده خبر داد و گفت: به منظور گسترش ارتباط با مخاطبين، مصرف كنندگان و فعالان حوزه صنعت شوينده و اصحاب رسانه به زودي از سايت جديد پايگاه خبري اين مجموعه با دامنه paxanews.com رونمايي خواهد شد.

وي با برشمردن اهداف ايجاد اين فضا در حوزه اطلاع رساني صنعت شوينده كشور  افزود: پايگاه خبري پاكسان نيوز به عنوان بازوي خبري و رسانه رسمي اين شركت در چند سال گذشته فعاليت نموده است اما به دليل قديمي بودن ساختار آن نسبت به تغيير فضاي رسانه اي و پيشرفت هاي فناورانه كشور همچنين نبود فضاي جامع اطلاع رساني در حوزه صنعت شوينده تصميم گرفتيم پايگاه خبري بهبود يافته‌اي را ارائه نماييم كه در كنار پاسخگويي به پرسش هاي مخاطبان ابعاد خبري و فعاليت‌هاي توليدكنندگان را در سطح كشور نيز  پوشش دهيم.

كريمي ضمن اشاره به قابليت‌ها و امكانات مختلف اين پايگاه خبري به معرفي بخش هاي مختلف آن پرداخت و يادآورشد: مخاطب محور بودن و سهولت در دسترسي به بخش هاي مختلف و امكانات بهينه از جمله انعكاس جديدترين و جامع ترين اخبار، مقاله ها، پايان نامه‌ها و دستاوردها در حوزه صنعت شوينده از خصوصيات ويژه اين پايگاه خبري است تا مخاطبين و فعالان اين حوزه از طريق اين رسانه بتوانند در جريان آخرين تحولات، دستاوردها و پيشرفت‌هاي اين صنعت قرار بگيرند.

مدير روابط عمومي پاكسان در خاتمه با اشاره به شيوع ويروس كرونا و جهش هاي جديد كويد19 در سراسر جهان و نياز فزاينده به اطلاع رساني دقيقتر، خاطرنشان كرد: آگاهي بخشي و فراهم آوردن بستر مناسبي براي ارائه مقالات، دانش و يافته هاي محققين، پژوهشگران و دانشجويان و معرفي دستاوردهاي نوين و….. اين پايگاه خبري تحليلي در حوزه شوينده ايجاد شده تا در كنار اين اهداف كلان به ارائه آموزش هاي لازم در حوزه بهداشت فردي و اجتماعي و نحوه استفاده درست از مواد شوينده و…..نيز بپردازد.

در اين خصوص از تمامي مجموعه ها و فعالان عرصه شوينده كشور به ويژه خانواده بزرگ هلدينگ شوينده توسعه صنايع بهشهر دعوت مي شود پيرامون ارائه اخبار، پژوهش‌ها، يافته هاي جديد و دستاوردهاي نوين خود با اين پايگاه خبري تحليلي همكاري نموده و از امكانات و بستر بوجود آمده بهره برداري لازم را داشته باشند.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

پايگاه خبری تحلیلی شجرنیوز

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.