دنیای فوتبالاخبارورزش

اولین جام فصل استقلال با گلزنی بازیکن مازاد/ یکی از وعده‌های ساپینتو عملی شد

تیم فوتبال استقلال با پیروزی مقابل نساجی، قهرمان سوپرجام فوتبال ایران شد.

اولین جام فصل استقلال با گلزنی بازیکن مازاد/ یکی از وعده‌های ساپینتو عملی شد

به گزارش شجرنیوز، دیدار سوپرجام فوتبال ایران بین تیم‌های استقلال و نساجی مازندران به‌عنوان قهرمانان لیگ برتر و جام حذفی در فصل گذشته، از ساعت 16 امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه شهید باهنر کرمان آغاز شد که این بازی با پیروزی یک بر صفر شاگردان ساپینتو خاتمه یافت تا استقلالی‌ها نخستین سوپرجام خود را در فوتبال ایران بالای سر ببرند.

ارسلان مطهری مهاجم تیم استقلال که در ابتدای فصل از سوی کادر فنی این تیم کنار گذاشته شده بود و در آستانه جدایی از جمع آبی پوشان بود، در دقیقه 51 تک گل این بازی را برای آبی‌پوشان به ثمر رساند.

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، عارف غلامی، رافائل سیلوا، جعفر سلمانی (78 – صالح حردانی)، کوین یامگا، روزبه چشمی، آرش رضاوند (3+90 – حسین مرادمند)، مهدی مهدی‌پور (78 – سعید مهری)، مهدی قایدی (89 – رضا میرزایی)، محمد محبی و ارسلان مطهری (78 – پیمان بابایی).

ترکیب نساجی: علیرضا حقیقی، امیرمهدی جانملکی، علیرضا ابراهیمی، ایوب کلانتری (53 – متین کریم‌زاده)، علی شجاعی، حامد شیری (86 – احمد موسوی)، صابر حردانی (86 – حسین زامهران)، مهرداد عبدی، رضا جعفری (70 – آداما نیان)، محمد شریفی (86 – اکبر صادقی) و عبدالکریم اسلامی.

داور: بیژن حیدری

نیمه اول

دقیقه 8: ضربه سر ارسلان مطهری روی ارسال جعفر سلمانی به شکلی خطرناک از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 9: جعفر سلمانی اولین کارت زرد بازی را دریافت کرد.

دقیقه 14: مطهری با یک حرکت انفرادی خوب از جناح راست وارد محوطه جریمه نساجی شد و سپس با یک پاس در عرض قایدی را در موقعیت بسیار خوب گلزنی قرار داد، اما ضربه بغل پای این بازیکن از روی خط شش قدم را علیرضا حقیقی با یک عکس‌العمل بسیار خوب دور کرد.

دقیقه 15: ایوب کلانتری دیگر اخطاری بازی لقب گرفت.

دقیقه 26: ضربه فنی و زیبای مهدی قایدی از گوشه محوطه جریمه با اختلاف اندک از کنار دروازه حقیقی راهی اوت شد.

دقیقه 31: مهدی قایدی روی فرار در عمق دفاع نساجی و یک ضربه چیپ دروازه حقیقی را باز کرد، اما کمک داور پیش از ضربه مهاجم استقلال آفساید او را اعلام کرده بود.

دقیقه 36: شوت سرکش جعفر سلمانی با فاصله اندک از بالای دروازه به اوت رفت و راهی به دروازه نساجی پیدا نکرد.

دقیقه 41: مهرداد عبدی با حرکتی تکنیکی سه بازیکن استقلال را از پیش رو برداشت و با یک پاس در عمق عالی کریم اسلامی را در موقعیت تک به تک با حسینی قرار داد، اما مهاجم نساجی با بی‌دقتی توپ را به بدن دروازه‌بان استقلال کوبید تا بهترین فرصت بازی برای شاگردان مطهری از دست برود.

دقیقه 45: علیرضا حقیقی برای بار دوم ناجی دروازه تیمش شد. مهدی قایدی در این صحنه با یک حرکت در عرض در محوطه جریمه از کمند مدافعان نساجی عبور کرد و با یک شوت زمینی قصد باز کردن دروازه نساجی را داشت که حقیقی با یک عکس‌العمل خوب مانع از گلزنی مهاجم استقلال شد.

نیمه دوم

دقیقه 51: ضربه سر ارسلان مطهری روی کرنر ارسالی مهدی پور به زیبایی گل اول بازی را برای آبی پوشان تهرانی وارد دروازه نساجی کرد تا شاگردان ساپینتو با یک گل از حریف خود پیش بیفتند.

دقیقه 58: مهدی قایدی باز هم با یک شوت از راه دور دروازه نساجی را تهدید کرد که این ضربه مهاجم استقلال هم با برخورد به تیر دروازه برگشت داده شد.

دقیقه 70: مهرداد عبدی با کارت زرد داور جریمه شد.

دقیقه 72: ضربه ایستگاهی محبی از راه دور را علیرضا حقیقی به سختی دور کرد.

دقیقه 75: مهدی قایدی دیگر اخطاری بازی لقب گرفت.

دقیقه 79: پاس عالی قایدی در عمق دفاع نساجی محبی را صاحب یک موقعیت تک به تک کرد، اما حقیقی بار دیگر با واکنشی خوب مانع از گلزنی استقلالی‌ها شد.

دقیقه 87: یامگا هم از کارت زرد داور بی‌نصیب نماند.

دقیقه 90+10: علی شجاعی هم از داور بازی کارت زرد گرفت.

ریکاردو ساپینتو در ابتدای حضورش در استقلال وعده کسب چهار جام با این تیم را داده بود که این مربی به یکی از چهار جامی که وعده داد بود، دست یافت.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.