بانواناخبارورزش

اکبرآبادی در راس تیم ملی هندبال بانوان

تیم ملی هندبال بانوان ایران با هدایت غلامعلی اکبرآبادی در رقابت‌های قهرمانی آسیا حضور خواهد داشت.

اکبرآبادی در راس تیم ملی هندبال بانوان

به گزارش شجرنیوز، تیم ملی هندبال بانوان ایران با حمایت باشگاه فرهنگی ورزشی سنگ آهن بافق یزد در مسابقات قهرمانی زنان آسیا و انتخابی قهرمانی جهان در کشور کره جنوبی شرکت خواهد کرد.

اردوی آماده‌سازی تیم ملی هندبال بانوان ایران برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا از 13 مهرماه آغاز شد و تا 21 مهر ماه ادامه دارد. در این  مرحله از اردو 8 بازیکن ملی‌پوش سپاهان به دلیل حضور در جام باشگاه‌های آسیا غایب هستند و در دور بعدی اردو به ترکیب بازیکنان اضافه خواهند شد.

با تصمیم کمیته فنی فدراسیون غلامعلی اکبرآبادی به عنوان مدیر فنی تمرینات ملی‌پوشان کشورمان را بر عهده خواهد گرفت و  هدایت تیم ملی ایران در این مسابقات را بر عهده خواهد داشت.

تیم‌های ملی نوجوانان و‌جوانان دختر کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا با حضور اکبرآبادی به عنوان مدیر فنی به مدال طلا و نقره رسیدند و سهمیه مسابقات جهانی در بخش بانوان در این دو رده سنی برای نخستین بار برای ایران به دست آمد. وی همچنین در مسابقات قهرمانی جوانان جهان در اسلوونی و مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان در مقدونیه شمالی روی نیمکت ایران حضور داشت. دختران نوجوان کشورمان در در مسابقات مقدونیه از مرحله مقدماتی صعود کردند و در جمع 16 تیم پایانی حاضر شدند.

گفتنی است فدراسیون هندبال با توجه به نتایج بانوان کشورمان در بازی‌های کشورهای اسلامی و عدم هماهنگی بین پوچه دیاز، سرمربی اسپانیایی تیم ملی و مسعود ظهرابی مدیر فنی این تیم، در کادر فنی تیم ملی بزرگسالان برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا تغییراتی ایجاد و هدایت این تیم را غلامعلی اکبرآبادی سپرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.