اخبار شهرستان شمیراناتاخبارخبر مهمدر استان

باغ شهدا با نام و یاد شهیدان رسانه در مجموعه صدا و سیما رونمایی شد

مراسم رونمایی از باغ شهدا و آیین درختکاری به نام و یاد شهدای رسانه ملی با حضور خانواده شهدا و ایثارگران در مجموعه صدا و سیما با کاشت ۱۷۷ اصله نهال، برگزار شد.

به گزارش شجرنیوز، روز یکشنبه در آستانه روز بزرگداشت شهدای جمهوری اسلامی، دکتر بخشی زاده معاون رادیو در مراسم درختکاری با نام و یاد شهدا در مجموعه صدا و سیمای جمهوری اسلامی گفت: مردم و جوانان کشور در دوران دفاع مقدس بهترین سرمایه خود یعنی جان خود را فدا کردند.

وی افزود: در میان اولیا خدا افرادی خاص انتخاب می شوند و به مقام های والاتری در نزد خداوند می رسند و شهدای گرانقدر ما قطعا جزو این گروه هستند.

وحید جلیلی قائم مقام رییس سازمان در امور فرهنگی نیز با یادآوری خاطرات شهدایی که هر کدام از آنها افتخارات کشور و انقلاب هستند، گفت: ما مدیون این عزیزان هستیم که باید در عملکرد خود آرمان شهدا و راه شهدا را تداوم بخشیم.

در این مراسم معنوی استاد غزوه اشعاری را در رثای شهیدان گلگون کفن انقلاب اسلامی در جمع خانواده شهدای صدا وسیما قرائت کرد.

استاد گلریز نیز در این آیین با سرودن اشعار زیبایی روزهای پر افتخار پیروزی رزمندگان اسلام در عرصه نبرد حق علیه باطل را تداعی کرد.

فاطمه فرزند خردسال یکی از شهدای رسانه اشعاری برای شهیدان و کربلا قرائت کرد.

در پایان مراسم هر خانواده شهید به نام شهید خود یک اصله درخت در باغ شهدا با ذکر سلام بر حضرت سیدالشهدا امام حسین علیه السلام غرس کرد.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: ایرنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.