اخبارخبر مهمذره بین شجرسیاستمجلس و دولتمجله شجر

بالاخره در ماجرای گواهی کار بذرپاش چه کسی راست می‌گوید؟

واقعا اگر حرف‌های نماینده تهران راست باشد، باید به حال خودمان گریه کنیم که دچار مسئولانی هستیم که حاضر هستند برای رسیدن به کرسی‌های قدرت دست به هر کاری بزنند.

به گزارش شجرنیوز، الیاس نادران نماینده تهران در مجلس در مورد مدارک ارائه شده توسط مهرداد بذرپاش رئیس دیوان محاسبات گفته است:« ایشان با توجه به سن و سال و دوره هایی که مدعی بود کار کرده، نتوانست ۲۰ سال سابقه کار را به مجلس ارائه کند؛ لذا سند گواهی کارش در آن موسسه پژوهشی را آورد که به نظرم پذیرفتنی نبود. بعدا کسی که نامه را امضا کرده بود در کمیسیون اصل ۹۰ اقرار کرد که برگه جعلی است و البته گفت با حسن نیت این کار را کردیم. اما من خیلی این جور حسن‌نیت‌ها را نمی‌فهمم! جور کردن سابقه کار با سند جعلی حداقل برای من پذیرفتنی نیست.»

از آن سو پژمان‌‌فر رییس کمیسیون اصل نود مجلس در واکنش به حرف‌های همکار اصول‌گرایش گفت:« ادعاهای نادران مبنی بر اعتراف به جعلی بودن گواهی صادرکننده، از اساس تکذیب می‌شود.»

الان مردم کدام حرف را باید باور کنند؟ نمی‌شود حرفی زده شود و بعد تکذیبی بیاید و ماجرا ختم به خیر شود. در این وسط چه کسی راست می‌گوید؟ آیا واقعا حرف‌های نادران راست است؟ آیا جعل مدرکی اتفاق افتاده است؟

واقعا اگر حرف‌های نماینده تهران راست باشد، باید به حال خودمان گریه کنیم که دچار مسئولانی هستیم که حاضر هستند برای رسیدن به کرسی‌های قدرت دست به هر کاری بزنند.

اگر حرف‌هایی او ناراست باشد، بازهم باید نگران وضعیت خودمان باشیم که برخی حاضر هستند برای تخریب رقبا، دست به هر کاری بزنند.

جالب‌تر از همه این است که هیات رییسه مجلس که به زمین و زمان ایراد می‌گیرند و خود را بهترین مدیران خاورمیانه و حومه می‌دانند، توانایی اداره این حواشی را ندارند و تکلیف حاشیه‌های بوجود آمده برای پارلمان را روشن نمی‌کنند.

مثال مجلس شده است مثل آن مردی  که به دیگران توصیه می‌کرد با همسران خود بسازید و با آنها مهربان باشید اما در خانه خودش هر روز جنگ بود و دعوا یا به قول سعدی :«تو بر اوج فلک چه دانى چیست/که ندانى که در سرایت کیست»

مجلسی که شعارش رسیدگی به مشکلات مردم بود، اسیر حاشیه‌ها شده است و قدرت پاسخگویی به مردم را هم ندارد. آنچه مشخص است این مجلس به ریاست قالیباف، فعلا در قالب وعده مانده است و به این زودی‌ها تغییر رویه نخواهد داد.

خیلی از نمایندگان مجلس، حواس‌شان به انتخابات ریاست جمهوری سال آینده است و هرکاری می‌کنند که زمین بازی آنگونه باشد که آنها می‌خواهند. طرح اصلاح انتخابات ریاست جمهوری هم در این راستا بود.

تاریخ نشان داده است، آنکه بیشتر شعار می‌دهد در عمل از همه عقب‌تر است و نمی‌تواند باری از دوش مردم بردارد.

البته از مجلسی که نماینده‌اش تولد فرزند سوم همکار خود خانم زهرا شیخی را به همه مردم ایران تبریک می‌گوید و یا دیگری که در مصاحبه به دکتر بودن خودش تاکید می‌کند و البته نماینده‌ای که پیشنهاد ختم قرآن روزانه در مجلس را می‌دهد، انتظار بیشتری نیست.

منبع: عصرایران

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.