اخبار شهرستان قرچکاخبارخبر مهمدر استان

باند سارقان حرفه‌ای در قرچک دستگیر شدند

قرچک - جانشین فرمانده انتظامی شرق استان تهران گفت: باند سه نفره سارقان حرفه‌ای در قرچک دستگیر و انوع سرقت‌های صورت گرفته توسط این افراد کشف شد.

به گزارش شجرنیوز از قرچک، سرهنگ شهرام امیریانروز سه‌شنبه با اعلام این خبر اظهار داشت: ماموران انتظامی کلانتری ۱۱ مرکزی قرچک طی گشت زنی در حوزه استحفاظی، به یک دستگاه خودروی سواری پراید با سه نفر سرنشین مشکوک شدند که به منظور بررسی وضعیت خودرو، دستور ایست صادر کردند که راننده خودرو بدون توجه به فرمان صادر شده، به راه خود ادامه داد.

وی خاطرنشان کرد: سرنشینان این خودرو قصد متواری شدن از محل را داشته که با هوشیاری ماموران و اجرای طرح مهار، خودرو متوقف و ۲ نفر سرنشینان دستگیر شده و نفر سوم از محل متواری شد.

این مسئول با بیان این که خودروی توقیف شده سرقتی بود، افزود: با انجام تحقیقات برای دستگیری نفر سوم، مخفیگاه وی در یک گاراژ متروکه واقع در شهرک صنعتی قرچک شناسایی گردید که با هماهنگی قضایی و انجام عملیات ضربت، متهم سوم نیز دستگیر شد.

امیریان ادامه داد: در مخفیگاه متهم، یک دستگاه خودروی سواری پراید مسروقه، یکدستگاه موتور سیکلت فاقد پلاک مسروقه، پنج دستگاه انواع گوشی تلفن همراه مسروقه کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان اضافه کرد: متهمان دستگیر شده پس از روبه رو شدن با ادله و مستندات ارائه شده توسط ماموران کلانتری ۱۱ مرکزی به ۲ فقره سرقت خودرو به ارزش ۲ میلیارد ریال، یک فقره موتور سیکلت به ارزش ۷۰۰ میلیون ریال و ۱۰ فقره سرقت انواع گوشی تلفن همراه به ارزش ۲ میلیارد ریال اعتراف کردند.

وی اظهار داشت: متهمان پس از تحقیقات تکمیلی به همراه پرونده متشکله تحویل مراجع قضائی جهت سیر مراحل قانونی شدند.

سارق موبایل قاپ در قرچک دستگیر شد

جانشین فرمانده انتظامی استان از دستگیری یک نفر موبایل قاپ و کشف ۲۰ فقره سرقت به عنف موبایل در قرچک خبر داد.

وی گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت به عنف موبایل در سطح شهرستان قرچک موضوع به صورت ویژه در دستورکار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت و مأموران با بررسی صحنه های وقوع جرم، دوربین‌های مداربسته و انجام تحقیقات و اقدامات فنی و پلیسی موفق به شناسایی متهم و مخفیگاه وی در یکی از مناطق قرچک شدند.

امیریان تصریح کرد: ماموران آگاهی پس از هماهنگی با مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی متهم را که از اتباع بیگانه است را دستگیر و انواع گوشی های مسروقه را در مخفیگاه وی کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان افزود: پس از حضور متهم در مقر آگاهی و تحقیقات به عمل آمده از وی، ۳ نفر از همدستان و مالخران را شناسایی شدند که با اخذ مجوز از مقام قضائی هر ۳ نفر همدست و مالخر با انجام عملیات فنی و پلیسی دستگیر شدند.

این مسئول خاطرنشان کرد: این افراد پس از مواجهه حضوری و ارائه مدارک و ادله به ۲۰ فقره انواع موبایل قاپی به ارزش تقریبی ۳ میلیارد ریال در سطح شهرستان قرچک و شهرستان های همجوار اعتراف کردند.

وی یادآور شد: متهمان پس از تکمیل پرونده تحویل مراجع قضائی و در نهایت روانه زندان شدند.

شهرستان قرچک با ۲۷۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.