اخبار شهرستان اسلامشهراخبارخبر مهمدر استان

باند 5 نفره اراذل و اوباش مسلح اسلامشهر متلاشی شد

فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر گفت: اعضای یک باند 5 نفره اراذل و اوباش مسلح و سابقه‌دار که اقدام به ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان کرده‌ بودند، دستگیر شدند.

باند 5 نفره اراذل و اوباش مسلح اسلامشهر متلاشی شد

به گزارش خبرگزاری شجرنیوز از اسلامشهر، سرهنگ علی آقا کارخانه فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر، ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با تلاش ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان اسلامشهر، اعضای یک باند ۵ نفره اراذل و اوباش مسلح و سابقه‌دار که اقدام به ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان کرده‌ بودند، در چنگال عدالت گرفتار و دستگیر شدند.

وی افزود: اعضای این باند که از افراد شرور و دارای چندین فقره سابقه کیفری هستند، با استفاده از سلاح‌های گرم و سرد، پس از استفاده از مواد روان‌گردان و مشروبات الکلی در نقاط مختلف شهرستان اسلامشهر و شهرهای غرب استان تهران اقدام به شرارت و ایجاد مزاحمت و ضرب و جرح افراد کرده و از صحنه جرم متواری می‌شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر با تشریح جزئیات عملیات دستگیری اعضای این باند، بیان کرد: در پی شکایت‌های تعدادی از شهروندان و تشکیل پرونده‌های متعددی از ایجاد ضرب و جرح مردم، مراتب رسیدگی به این پرونده‌ها در دستور کار ماموران پلیس امنیت فرماندهی انتظامی شهرستان اسلامشهر قرار گرفت که پس از چندین ماه تحقیق و رصد اطلاعاتی ضمن شناسایی هویت و مخفیگاه این افراد با اخذ احکام قضایی عملیات دستگیری آن‌ها آغاز شد.

کارخانه تاکید کرد: با رصد اطلاعاتی و شناسایی محل تجمع و مخفیگاه اعضای این باند، روز گذشته در یک عملیات غافلگیرانه با هماهنگی مقام قضایی، متهمان در مخفیگاه خود در یکی از شهرهای اطراف اسلامشهر، دستگیر و به مقر پلیس انتقال داده شدند.

وی با اشاره به اینکه افراد دستگیر شده این باند از اراذل و اوباش باسابقه در منطقه هستند،گفت: در بازرسی از مخفیگاه اعضای این باند تعداد ۳ قبضه سلاح کلت کمری به همراه ده‌ها فشنگ جنگی، ۴ قبضه سلاح چاقو و یک قبضه قمه به همراه ۵ لیتر مشروبات الکلی دست ساز کشف و ضبط شد.

کارخانه با تاکید بر اینکه حفظ امنیت و آرامش شهروندان خط قرمز پلیس است، تصریح کرد: با توجه به اینکه پلیس در برابر افراد هنجارشکن و اشرار به هیچ عنوان کوتاه نمی‌آید، از شهروندانی که توسط اعضای این باند مورد مزاحمت، شرارت و اذیت قرار گرفته‌اند، دعوت می‌شود که جهت احقاق حق خود و اعلام شکایت به اداره آگاهی و پلیس امنیت فرماندهی انتظامی شهرستان اسلامشهر مراجعه و مراتب شکایت خود را پیگیری کنند.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.