اخبار شهرستان اسلامشهراخبارخبر مهمدر استان

بخشدار احمدآباد مستوفی از دستگیری سارقان درختان کهنسال در این شهر خبر داد

سارقان درختان کهنسال احمدآباد مستوفی در دام افتادند.

بخشدار احمدآباد مستوفی از دستگیری سارقان درختان کهنسال در این شهر خبر داد

به گزارش شجرنیوز، کیان کریمی، بخشدار احمد آباد مستوفی از دستگیری سارقان درختان کهنسال در این شهر خبرداد و گفت: ضمن تقدیر از اقدام ارزشمند نیروهای انتظامی و عوامل کلانتری، این افراد با طراحی و برنامه ریزی دقیق نسبت به بریدن و سرقت درختان کهنسال با قدمت بالای پنجاه سال اقدام می‌کردند و بارها تلاش شده بود تا دستگیر شوند.

بخشدار احمدآباد مستوفی درخصوص نحوه دستگیری این افراد گفت: نیروی انتظامی و عوامل کلانتری احمدآباد بعد از شناسایی دقیق و با طراحی مناسب و کمین گذاری دقیق این افراد را به دام انداختند و با تمام ادوات و وسایل مربوط به جرم و تعدادی تنه درخت قطور بریده شده تحویل مقام قضایی دادند.

کریمی ضمن تشکر از توجه نیروی انتظامی از دقت و حساسیت مردم احمدآباد در خصوص حفظ و حراست از فضای سبز و محیط زیست نیز تشکر کرد و گفت: در بسیاری از موارد مردم همین منطقه نسبت به بریدن و نابود کردن درختان حساس هستند و از طریق مقامات پیگیری می‌کنند.

بخشدار احمدآباد مستوفی همچنین نقش رسانه ها را در رصد محیط زیست و حفاظت و حراست از این بخش حیاتی جامعه موثر دانست و گفت: حرکت به موقع پلیس و شناسایی دقیق سارقان این درختان درس عبرتی برای دیگرافراد مشابه آنها خواهد شد تا بدانند در احمدآباد مستوفی عزم همه بر این است که از محیط زیست و باغات و درختان موجود حراست و حفاظت کنند.

صبح امروز چهار سارق دستگیر شده توسط نیروهای کلانتری احمدآباد مستوفی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شهرستان اسلامشهر شدند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.