اخبار شهرستان ریاخبارخبر مهمدر استان

بخشدار کهریزک: خسارت وارده به شهروندان در اثر نوسان برق پرداخت می‌شود

بخشدار کهریزک از توابع شهرستان ری اعلام کرد: براساس هماهنگی انجام شده با اداره برق منطقه خسارتی که بر اثر نوسان برق در روز پنجشنبه سوم فروردین ۱۴۰۲به لوازم برقی مشترکان وارد شده است، پرداخت می‌شود.

به گزارش شجرنیوز از ری، به دنبال قطع مکرر برق کهریزک در روز پنجشنبه سوم فروردین امسال، لوازم برقی عده‌ای از مردم منطقه دچار آسیب و خسارت شد.

در همین راستا هادی بادلی سرپرست بخشداری کهریزک روز سه شنبه با هدف پیگیری مطالبات مردم و جبران خسارت‌ وارد شده طی جلسه‌ای با رئیس اداره برق کهریزک جویای جزئیات این اتفاق شد.

بادلی پس از این جلسه اظهار داشت: این نوسانات به دلیل بروز اتصالی در شبکه توزیع بوده که در ادامه موجب قطع برق و خسارت به لوازم برقی مشترکان شده است.

وی اظهار داشت: با توجه به اهمیت موضوع و درخواست مردم، ابعاد مختلف این مسئله به سرعت بررسی شد و طی هماهنگی با اداره برق منطقه خسارتی که بر اثر این اتفاق به لوازم برقی مشترکین وارد شده است، پرداخت می‌شود.

سرپرست بخشداری کهریزک خاطرنشان کرد: مشترکانی که بر اثر قطع برق متحمل زیان و خسارت شده‌اند می توانند از تاریخ ۱۴ فروردین با در دست داشتن مدارک لازم (قبض برق و فاکتور تعمیر لوازم در صورت موجود بودن) به واحد بهره‌برداری منطقه برق کهریزک واقع در بلوار بهشتی، جنب بانک ملی مراجعه کنند.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: ایرنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.