اخبار شهرستان شهریاراخبارخبر مهمدر استان

برای مقابله با ساخت و ساز غیرمجاز در شهریار اقدام فوری انجام شود

شهریار- استاندار تهران گفت: برای مقابله با ساخت و ساز غیرمجاز در شهرستان شهریار اقدام فوری انجام شود.

به گزارش شجرنیوز از شهریار، علیرضا فخاری  در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان شهریار با اشاره به اینکه در آستانه سوم خرداد سالروز پیروزی رزمندگان اسلام در عملیات بیت المقدس و آزادسازی خرمشهر قرار دادیم، اظهار داشت: جمله مشهور خرمشهر را خدا آزاد کرد، مصداق عمل خداپسندانه رزمندگان بود.

وی با اشاره به مطلوب بودن جلسه امروز افزود: تمرکز دولت در امور زیرساختی رشد تولید جز اهداف مهم است و تشکیل این جلسات با فراز و نشیب مرتبط با خود با نیت حل مسائل می‌باشد.

استاندار تهران عنوان کرد: باید مسیر و شکل قانونی در کنار هم قرار بگیرد تا امکان رفع مشکلات واحدهای تولیدی فراهم باشد و هر جا امکان خم شدن قانون وجود داشته باشد این کار انجام می‌شود.

فخاری سپس با بیان اینکه برای رفع مشکلات شهریار باید همفکری، همدلی و همدردی وجود داشته باشد، گفت: طی بازدیدهایی که امروز از واحدهای تولیدی داشتیم، تولیدات این واحدها در حد خود بی‌نظیر و قابل رقابت در عرصه بین‌المللی می‌باشد.

وی تاکید کرد: تمرکز رفع موانع تولید در بخش صنایع کوچک مقیاس که ارزش افزوده بیشتری می‌تواند تولید کند، باشد چرا که سطح اشتغال را بالا می‌برد.

استاندار تهران به لزوم ساماندهی لکه‌های صنعتی اشاره کرد و افزود: برای تأیید نهایی سه لکه صنعتی شهرستان و تبدیل آن به شهرک صنعتی و رفع موانع مربوط به مجوزها اقدام شود.

فخاری همچنین در مورد ساخت و سازهای غیرمجاز تصریح کرد: سهم مداخله شهرداری برای کنترل ساخت و سازهای غیرمجاز بالاست و فرماندار شهریار مکلف است موضوع ساخت و سازهای غیرمجاز را در شورای تأمین مطرح و برای متخلفین تصمیمات جدی گرفته شود.

وی در ادامه اظهار داشت: یکی از مشکلات شهریار احاطه بخش صنعتی توسط بخش مسکونی است که این امر نظارت عالیه را می‌طلبد.

استاندار تهران همچنین عنوان کرد: طرح‌های توسعه‌ای شهرک‌های صنعتی از طریق مزایده انتقال داده شود تا برای توسعه و تأمین نیازمندی روز شهرک‌های صنعتی به‌کار گرفته شود.

فخاری ادامه داد: اراضی که از قبل برای ساخت مجتمع و واحدهای صنعتی واگذار شده از کسانی که در زمان‌بندی مشخص اقدامی صورت نداده‌اند، مسترد شود.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.