اخبار شهرستان پیشوااخبارخبر مهمدر استان

بررسی مشكلات واحدهای تولیدی شهرستان پیشوا

جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان تهران و نشست فعالان اقتصادی شهرستان پیشوا به ریاست معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران و با حضور مدیران دستگاههای اجرایی، مسوولان شهرستان، فعالان اقتصادی، صاحبان صنایع و تولید کنندگان این شهرستان برگزار شد.

بررسی مشكلات واحدهای تولیدی شهرستان پیشوا

به گزارش شجرنیوز از پیشوا، داود طبرسا در این نشست ضمن ارایه گزارشی از شاخص های اقتصادی شهرستان پیشوا، به تشریح ظرفیت های این استان در بخش های کشاورزی و اقتصادی پرداخت.

نماینده وزیر و مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان تهران رونق کشت گلخانه اي و توليد گياهان دارويي، توليد محصولات لبني و احداث شهرک صنعتي پيشوا را از جمله پیشران های اقتصادی این شهرستان برشمرد.

وی پروژه خط مترو “تهران- ورامين- پيشوا، نزديکي به آزاد راه قم- گرمسار” و نیز امکان دسترسي به فرودگاه بين المللي امام خميني (ره) و خط آهن “تهران- مشهد” را جزو فرصت ها و جذابیت های مناسب برای سرمایه گذاران و تولیدکنندگان برای انتخاب شهرستان پیشوا برای فعالیت اقتصادی نام برد.

طبرسا در ادامه گزارشی از وضعیت سرمایه‌گذاری خارجی در شهرستان پیشوا ارایه کرد و گفت: هم اکنون دو طرح در حوزه ماشین آلات صنعتی و گلخانه در شهرستان پیشوا با سرمایه گذاری خارجی فعال می باشد.

نماینده وزیر و مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان تهران با اشاره به تسهیلات مصوب و پرداختی بند (الف) تبصره 18 قانون بودجه سال 1400 شهرستان پیشوا تصریح کرد: طرحهای مذکور در حوزه های میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، جهاد کشاورزی، بنیاد برکت، کمیته امداد، راهداری و حمل و نقل جاده ای و بازآفرینی شهری است.

در ادامه جلسه، تولید کنندگان و فعالان اقتصادی به بیان مسایل و مشکلات خود پرداختند.

 گفتنی است، شهرستان پیشوا بيش از یک هشتم گلخانه هاي ايران را دارد و يکي از قطب هاي توليد گل و گياهان دارويی در ايران به شمار مي رود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.