اخبار استان هااخبارخبر مهم

برف و باران در راه تهران/ پایتخت سردتر می‌شود

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی استان تهران، بارش برف و باران، پدیده مه، کاهش محسوس دما، وزش باد شدید موقت در ارتفاعات و احتمال کولاک برف از روز جمعه تا یکشنبه در سطح استان پیش‌بینی می‌شود.

برف و باران در راه تهران/ پایتخت سردتر می‌شود

به گزارش شجرنیوز از تهران، سازمان هواشناسی استان تهران با صدور هشدار سطح زرد هواشناسی اعلام کرد؛ فعالیت سامانه بارشی از اواخر روز جمعه تا ظهر روز یکشنبه پیش‌بینی می‌شود که این سامانه روز شنبه در سطح استان تهران و روز یکشنبه در مناطق شمالی و ارتفاعات استان مورد انتظار است.

بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی و پیش‌یابی مدل‌های عددی، وضعیت جوی استان طی امروز و فردا، آسمان کمی تا نیمه ابری، در مناطق پرتردد شهری با توجه به پایداری نسبی جو و عدم وزش باد قابل ملاحظه، ادامه شرایط انباشت آلودگی هوا و در بعضی ساعات غبار محلی برای مناطق مذکور پیش‌بینی می‌شود.

طی روز شنبه تا صبح یکشنبه با فعالیت سامانه بارشی در اکثر مناطق استان، بارش باران گاهی همراه با برف و در ارتفاعات بارش برف گاهی همراه با مه و احتمال کولاک برف پیش‌بینی می‌شود.

از امروز تا اوایل هفته آینده شاهد کاهش دما خواهیم بود به ویژه روز شنبه و در ارتفاعات روز یکشنبه کاهش محسوس دما بین ۴ تا ۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

طی روزهای پیش رو، در اکثر مناطق استان، دمای شبانه زیر صفر درجه مورد انتظار است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.