اخبار استان هااخبار

برنامه‌های سفر رئیس‌جمهور به استان زنجان اعلام شد/ بازدید میدانی رئیسی از پروژه‌ها

استاندار زنجان برخی برنامه‌های سفر یک روزه رئیس جمهور به استان زنجان را تشریح کرد.

سفر رئیس‌جمهور به استان زنجان

به گزارش شجرنيوز، زنجان مقصد دهمین سفر رئیس جمهور است که از صبح روز پنج‌شنبه 27 آبان آغاز و تا آخر شب ادامه خواهد داشت.

محسن افشارچی استاندار زنجان در تشریح برنامه‌های سفر رئیس‌جمهور به استان اظهار داشت: بخشی از برنامه‌های ایشان بازدید میدانی از برخی توانمندی‌ها و مراکز اقتصادی استان خواهد بود. ایشان دیدار‌های مردمی خواهند داشت و با اقشار مختلف مردم دیدار خواهند کرد، همین‌طور دیدار با نخبگان و خانواده‌های شهدا نیز از جمله‌ برنامه‌ها است.

وی افزود: رئیس جمهور در ادامه در جلسه شورای اداری استان حضور خواهند داشت و در نهایت با خبرنگاران استان نشست خبری برگزار خواهند کرد.

استاندار زنجان گفت: برخی از وزرا دولت از جمله وزرای صمت، راه و شهرسازی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جهاد کشاورزی نیز همراه رئیس جمهور به استان سفر خواهند کرد؛ همین‌طور تعدادی از معاونان رییس جمهور نیز در شهرستان‌های استان مستقر خواهند شد تا به شکل دقیق توانمندی‌ها و مشکلات شهرستان‌ها را احصا کنند.

وی تاکید کرد: از برنامه‌های اصلی رئیس جمهور آشنایی با دغدغه‌های مردم است که برخی‌ها با دیدار‌های رو در رو میسر خواهد شد.

افشارچی با بیان اینکه سامانه جامع 111 نیز برای بیان دغدغه‌ها و ثبت مسائل و مشکلات فعال خواهد بود، گفت: اطلاعات در سیستم ثبت شده و در اسرع وقت به تمام درخواست‌ها و دغدغه‌ها رسیدگی خواهد شد.

وی عنوان کرد: سایت 111 برای ارتباط مکتوب با رئیس جمهور نیز در اختیار همشهریان و هم‌استانی‌ها قرار خواهد گرفت تا ارتباط برقرار کنند و دغدغه‌ها را به شکل مکتوب ثبت نمایند.

استاندار زنجان ادامه داد: نیرو‌های خدمت در دستگاه‌های مختلف اجرایی استان نیز مستقر خواهند شد علاوه بر این نماینده ویژه وزرا نیز حضور خواهند داشت و اگر فرد یا شخصی از افراد ساکن استان از دستگاهی شکایت یا درخواستی داشته باشند می‌توانند به بیان آن بپردازند.

منبع: تسنيم

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.