اخبار شهرستان شمیراناتاخبارخبر مهمدر استان

برپایی کاروان شادی عروسک های اقوام محلی در شمیران

کاروان شادی پیمایی عروسک های اقوام ایرانی با نام "بهار ایران" در آستانه نوروز ۱۴۰۲ و در استقبال از بهار طبیعت در فاصله میدان قدس تا میدان تجریش در شمیران به حرکت در آمد.

به گزارش شجرنیوز از شمیرانات، سلیمه رودکی سرپرست معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری این منطقه ضمن اعلام خبر فوق افزود: اداره فرهنگی این معاونت کاروان عروسک های اقوام ایرانی، سفره هفت سین نوروزی و عمو نوروزها را در روز شنبه ۲۷ اسفند ماه ۱۴۰۱ از ساعت ۱۵ الی ۱۷ در فاصله میدان قدس تا تجریش همراه با استقبال و شور و اشتیاق شهروندان با اجرای برنامه های نوروزی چون پخش موسیقی و نواهای باستانی به حرکت درآورد.

برپایی کاروان شادی عروسک های اقوام محلی در شمیران

اجرای ویژه برنامه های متنوع فرهنگی در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان

معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه یک همچنین گفت که شمیرانات با برنامه های متنوع فرهنگی به استقبال بهار طبیعت و بهار قرآن می رود.

رودکی گفت: با برنامه ریزی های انجام شده اجرای ویژه برنامه های فرهنگی از قبیل پاکسازی رود دره دارآباد و کاشت نهال، غبارروبی مزار شهدا در آخرین پنجشنبه سال، حرکت کاروان شادی پیمایی بهار ایران، اجرای ویژه برنامه های معنوی لحظه تحویل سال نو در امامزاده های سطح منطقه، برپایی استیج شادمانه در بوستان قیطریه، برپایی ۸ ایستگاه‌ اطلاع رسانی شمیرانگردی ویژه مسافران نوروزی در دست انجام است.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری تورهای گردشگری، برپایی کمپ اسکان مسافران نوروزی در بوستان‌های منطقه، برپایی جشنواره سبزه و تخم مرغ رنگی، اجرای ویژه برنامه تفسیر و قرائت قرآن در مساجد سطح منطقه، برپایی پردیس قرآنی در ایام ماه مبارک رمضان در بوستان نیاوران، برگزاری مراسم شبهای قدر، توزیع افطاری ساده در ماه مبارک رمضان و … در شمال تهران در ایام پیش رو تدارک دیده شده که برخی برگزار و سایر برنامه ها نیز به مرحله اجرا درخواهد آمد.

برپایی کاروان شادی عروسک های اقوام محلی در شمیران

منطقه یک شهرداری تهران در منتهی‌الیه شمال شرقی این شهر واقع شده‌ است و شمالی‌ترین منطقه شهر تهران به حساب می‌آید.

این منطقه از شمال (شمیران) به رشته‌ کوه البرز، از غرب به منطقه اوین، از جنوب به بزرگراه شهید چمران و بزرگراه مدرس و بزرگراه شهید صدر و از شرق به لواسانات محدود می شود.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع : ایرنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.