اخبار شهرستان شهریاراخباردر استان

برگزاری جلسه شورای اداری بهزیستی شهرستان شهریار

جلسه شورای اداری بهزیستی شهریار روز سه شنبه 13 دی ماه سال جاری باحضور سرپرست اداره، معاونین ومسئولین واحدهای مختلف در دفترمدیریت برگزار شد.

برگزاری جلسه شورای اداری بهزیستی شهرستان

به گزارش شجرنیوز از شهریار، ناصر نیک افشار سرپرست اداره بهزیستی شهریار در ابتدای این جلسه ضمن خیر مقدم و قدردانی از زحمات معاونین و مسئولین این اداره در راستای تعامل و همافزایی هرچه بیشتر حوزه های مختلف طی یک ماه گذشته از دوره مسئولیت وی اظهار داشت: مديريت مشاركتي كليد رفع موانع است و مزیت این نشست ها، هماهنگی و هم سويي بیشتر در اداره خواهد بود. امیدواریم با تلاش تمامی همکاران بتوانیم نتایج قابل قبولی از خود بجا بگذاریم و در راه خدمت به جامعه هدف و جلب رضایت آنها گام های موثری برداریم.

سرپرست اداره بهزیستی شهریار با تاکید بر همفکری و بهره گیری از تجارب همکاران در این اداره افزود:  باتوجه به وظایف و فعالیت های متنوع بهزیستی، امروز بيش از هر زمان ديگر به هم انديشي و بررسي مسائل از جوانب مختلف نيازمند هستيم و اين موضوع می‌تواند به جاری سازی تفکر مديريت مشاركتي و در نتیجه پیشبرد امور اداره کمک شایانی نماید.

نیک افشار ضمن توجه به اهمیت برنامه ریزی و هدف گذاری در دستیابی به اهداف متعالی سازمان گفت: برنامه ریزی و انجام وظایف بطور فرایندی از عوامل موفقیت هر سازمانی بشمار می رود. از این رو از همکاران محترم در تمامی واحدها انتظار می رود تا اهداف کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت خود را جهت دستیابی به چشم اندازهای تعریف شده ارائه نمایند.

سرپرست اداره بهزیستی شهریار با اشاره به ضرورت تقویت ارتباط  این اداره با خیرین شهرستان افزود: بهره گیری از ظرفیت خیرین و مشارکت های مردمی جهت ارائه خدمات به جامعه هدف باید جزو اولویت ها قرار گیرد. به همین منظورمقتضی است تا از بسترها و کانال های ارتباطی موجود اعم از رسانه های اداره و سایر رسانه های محلی و اشخاص تاثیرگذار در شهرستان برای دستیابی به این هدف بهره مندی لازم صورت پذیرد تا با منعکس نمودن فعالیت های این اداره و شفاف سازی انجام شده موجبات افزایش مشارکت ها را فراهم نماییم.

نیک افشار با تاکید بر ارائه هرچه بهتر خدمات به مراجعین گفت:  حوزه پذیرش و هماهنگی به عنوان دروازه ورود جامعه هدف به اداره می باشند و اگر این واحد به خوبی فعالیت کند، حجم زیادی از مراجعان کاهش می یابد و این مرکز می تواند با ارائه راهکارهای موثر و تمهیدات لازم میزان رضایت مندی جامعه هدف را افزایش دهد.

سرپرست اداره بهزیستی شهریار یکی از مهمترین مسائل این اداره را معرفی اورژانس اجتماعی به مردم با تمرکز بر نقش بازدارنده آن دانست و افزود: معرفی اورژانس اجتماعی در بین مردم از طریق استقرار میدانی و اطلاع رسانی حداکثری از سوی رسانه ها، ضمن آگاهی رسانی به همشهریان هشداری برای افراد متخلف و آزارگر است که بدانند خدمات حمایتی از زنان، کودکان و سالمندان وجود دارد.

در پایان این جلسه  فروغ عبدی به عنوان مسئول امور هماهنگی حوزه ها و معاونت‌ها معرفی شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.