مجلس و دولتاخبارسیاست

بهادری جهرمی: دولت به انسیه خزعلی «تذکر» داد، پسرش به ایران بازگشت

سخنگوی دولت گفت: در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چرا وعده‌های دولت در حوزه گشت ارشاد مسئولان و عدم برکناری برخی از مسئولان بخاطر حضور فرزندانشان در خارج از کشور عملی نشده است، گفت: تاکنون دو معاون وزیر و دو مشاور وزیر در یک سال گذشته برکنار شدند. البته چندین مورد دیگر به دلیل صلاحدید اطلاع‌رسانی و خبری نشد .

بهادری جهرمی: دولت به انسیه خزعلی «تذکر» داد، پسرش به ایران بازگشت

به گزارش شجرنیوز، جشن میلاد امام حسن عسکری (ع) و جلسه پرسش و پاسخ با حضور علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت شب گذشته در هیئت ثارالله زنجان با حضور جوانان و نوجوانان زنجانی برگزار شد.

علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت در این برنامه ضمن تبریک به مناسبت ولادت با سعادت امام حسن عسکری (ع) در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چرا وعده‌های دولت در حوزه گشت ارشاد مسئولان و عدم برکناری برخی از مسئولان بخاطر حضور فرزندانشان در خارج از کشور عملی نشده است، گفت: تاکنون دو معاون وزیر و دو مشاور وزیر در یک سال گذشته برکنار شدند.

البته چندین مورد دیگر به دلیل صلاحدید اطلاع‌رسانی نشد و خبری نشد. صبح روز گذشته در جلسه هیئت دولت بازرس ویژه رئیس‌جمهور یک گزارش جامع ارائه کرد. در خصوص حضور فرزند معاون رئیس جمهور هم تذکر دادیم و به ایران برگشتند و در حال حاضر در داخل کشور هستند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.