اخباراطلاعات و ارتباطاتفناوری

بهترین دوربین‌ گوشی‌های هوشمند سال ۲۰۲۱ / پرچمدار سامسونگ برترین دوربین موبایلی جهان را دارد

رتبه بندی بهترین دوربین‌های گوشی‌های هوشمند را در این گزارش مشاهده کنید..

به گزارش شجرنيوز، در هنگام جستجوی بهترین دوربین گوشی ها، انتخاب و گزینه‌های زیادی وجود دارد. از گوشی‌های جدید مانند Oppo Find X۳ Pro با دوربین میکرولنز و وان پلاس ۹ پرو با ارائه Hasselblad گرفته تا بزرگنمایی چشمگیر Galaxy S۲۱ Ultra و عملکرد کلی عالی عکسبرداری آیفون ۱۲ پرو مکس، موارد زیادی وجود دارد که در ادامه به آن می‌پردازیم.

در زمینه شناخت بهترین گوشی از نظر دوربین، نکات قابل توجهی وجود دارد که شامل انواع لنزها، تعداد لنز‌های تلفن، میزان کیفیت (چند مگاپیکسل)، نحوه نگهداری در نور کم و … هستند. بدین ترتیب، انتخاب بهترین تلفن دوربین بیش از این است که فقط به فهرست مشخصات نگاه کنید و باید به اینکه اولویت‌های عکاسی شما چیست هم توجه کنید، تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

بهترین دوربین‌های تلفن همراه در سال ۲۰۲۱

توجه داشته باشید که اگرچه فهرست زیر به ترتیب اولویت ما رتبه بندی شده است، اما تنظیمات برگزیده شما ممکن است متفاوت باشد. البته هر یک از این گوشی‌ها در نوع خود یک انتخاب عالی هستند؛ و نکته دیگر اینکه توجه داشته باشید این فهرست تا زمان انتشار این گزارش مرتب شده و گوشی‌های که بعد از این تاریخ عرضه می‌شوند را شامل نمی‌شود.

بهترین دوربین‌های گوشی‌های هوشمند ۲۰۲۱ را بشناسید

فهرست بهترین گوشی ها بر اساس کیفیت و عملکرد دوربین

  1. Samsung Galaxy S۲۱ Ultra
  2. Huawei Mate ۴۰ Pro
  3. iPhone ۱۲ Pro Max
  4. Samsung Galaxy Note ۲۰ Ultra
  5. OnePlus ۹ Pro
  6. Huawei P۴۰ Pro
  7. iPhone ۱۲ Pro
  8. Google Pixel ۵
  9. Samsung Galaxy S۲۱ / S۲۱ Plus
  10. iPhone ۱۲ / iPhone ۱۲ mini

دوربین گوشی Galaxy S۲۱ Ultra سامسونگ

یک گوشی هوشمند درجه یک که بهترین جایگاه را از دید ما به خود اختصاص داده است. این گوشی سامسونگ در ژانویه ۲۰۲۱ منتشر شده و ۲۲۷ گرم وزن دارد. ابعاد این گوشی ۱۶۵.۱ در۷۵.۶ است و از اندروید ۱۱ پشتیبانی می‌کند.

اندازه صفحه نمایش گلکسی S۲۱ اولترا ۶.۸ اینچ و رزولوشن آن ۱۴۴۰ در ۳۲۰۰ است و به همراه یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری عرضه می‌شود؛ و در نهایت میرسیم به مبحث دوربین، گوشی S۲۱ اولترا یک دوربین سلفی ۴۰ مگاپیکسلی دارد و مجهز به یک دوربین چهار گانه ۱۰۸ + ۱۰ + ۱۰ + ۱۲ مگاپیکسلی است. این گوشی بهترین بزرگنمایی دوربین و طراحی مسحورکننده‌ای دارد.

گوشی سامسونگ

دوربین گوشی Huawei Mate ۴۰ Pro

این گوشی تقریبا بهترین گوشی همراهی است که (از لحاظ دوربین) می‌توانید بخرید. میت ۴۰ پرو در نوامبر ۲۰۲۰ با وزن ۲۱۲ گرم عرضه شد و دارای دوربین سلفی ۱۳ و دوربین سه گانه ۵۰ + ۱۲ + ۲۰ مگا پیکسلی است. این گوشی دارای طراحی و دوربینی عالی است.

دوربین گوشی iPhone ۱۲ Pro Max

بهترین دوربین در مجموعه گوشی‌های آیفون را آیفون ۱۲ پرو مکس دارد. دوربین‌های این گوشی در پشت یک سه گانه ۱۲ + ۱۲ + ۱۲ مگاپیکسل است و در جلوی گوشی هم یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی وجود دارد.

دوربین گوشی گلکسی Note ۲۰ Ultra سامسونگ

گلکسی نوت ۲۰ اولترا یک دوربین عالی به همراه یک لنز زوم فوق العاده دارد. این گوشی سامسونگ هم ماننده گوشی قبلی این شرکت در این فهرست دارای دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی است که واقعا محشر است. دوربین سلفی آن ۱۰ مگاپیکسل و دوربین‌های عقب آن ۱۰۸ + ۱۲ + ۱۲ مگاپیکسل است.

دوربین گوشی گلکسی Note ۲۰ Ultra سامسونگ

دوربین گوشی OnePlus ۹ Pro

این گوشی با یک جهش عظیم برای عکاسی در وان پلاس روبرو شده است و دارای یک سری دوربین چهار گانه در پشت گوشی است که به ترتیب ۴۸ + ۵۰ + ۸ + ۲ مگاپیکسل هستند و دوربین سلفی آن نیز ۱۶ مگاپیکسل کیفیت دارد.

دوربین گوشی Huawei P۴۰ Pro

گوشی P۴۰ Pro دارای دوربین‌های عالی است، اما بهترین گوشی در این زمینه نیست. دوربین اصلی این گوشی یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی است و دو دوربین ۴۰ و ۱۲ مگاپیکسلی هم آن را حمایت می‌کنند و دوربین جلو هم ۳۲ مگاپیکسل است.

دوربین گوشی iPhone ۱۲ Pro

آیفون ۱۲ پرو هم با یک دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسلی و دوربین‌های ۱۲ + ۱۲ + ۱۲ مگاپیکسلی در پشت، کیفیت خوبی در عکس برداری دارد.

دوربین گوشی Google Pixel ۵

گوشی پیکسل ۵ گوگل هم با اینکه دوربین سلفی ۸ مگاپیکسل و دوربین‌های پشت ۱۶ + ۱۲ مگاپیکسلی دارد، اما عکس‌های خوبی ضبط می‌کند.

دوربین گوشی Google Pixel ۵

دوربین گوشی Samsung Galaxy S۲۱ / S۲۱ Plus

این گوشی هم با دارا بودن دوربین جلو ۱۰ مگاپیکسلی و دوربین‌های پشت ۱۲ + ۶۴ + ۱۲ مگاپیکسلی دنباله رو دیگر گوشی‌های سامسونگ است.

دوربین گوشی iPhone ۱۲ / iPhone ۱۲ mini

آیفون ۱۲ هم با یک دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسلی و دو دوربین ۱۲ + ۱۲ مگاپیکسلی در پشت، رده دهم در فهرست بهترین دوربین‌های گوشی در سال ۲۰۲۱ قرار گرفته است.


 

 

منبع : باشگاه خبرنگاران

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.