اخباربین المللمنطقه

بی خوابی اسرائیل از حضور سران جنبش مقاومت حماس/ در صورت نیاز غزه را تصرف می‌کنیم!

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با تکرار ادعا‌های خود گفت: تل آویو همچنان بدنبال ترور السنوار و الضیف، از جمله سران جنبش مقاومت است.

به گزارش شجرنيوز، بنی گانتز، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در مصاحبه با این شبکه تهدید‌های تکراری و خالی از عمل خود را علیه سران جنبش مقاومت حماس ادامه داد و مدعی شد: اسرائیل اجازه تداوم شلیک راکت به سوی شهرک‌های صهیونیست‌نشین و یا حتی ارسال بالن‌های آتش‌زا از نوار غزه را نخواهد داد.

این اظهارات گانتز در حالی مطرح می‌شود که رژیم صهیونیستی در مقامل گروه‌های مقاومت تسلیم شده و برای اعلام آتش بس دست به دامان بسیاری از کشور‌ها شده است.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در ادامه اظهارات پوشالی خود گفت: یحیی السنوار، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در نوار غزه و محمد الضیف، فرمانده گردان‌های القسام (شاخه نظامی حماس) همچنان از جمله اهداف ترور این رژیم هستند.

وی مدعی شد: غزه جایی نمی‌رود و ما هم جایی نمی‌رویم. به نظر من سیاست واکنش‌های ارتش اسرائیل باید سخت‌تر از این باشد تا بتوانیم در حد امکان آن‌ها را از آغاز مجدد عملیات‌ها دور کنیم.

گانتز با تاکید بر اینکه این حملات نباید دوباره تکرار شود، گفت: در صورتی که آن‌ها بخواهند ما را به چالش بکشند، ما هم به جنگ ادامه می‌دهیم.

وبگاه عاروتص شوع نیز در اینباره با اشاره به اظهارات وزیر جنگ تل‌آویو درباره احتمال نیاز برای اشغال مجدد نوار غزه نوشت: این گزینه‌ای نیست که روزی اتفاق نیافتد، بلکه در تلاش هستیم تا از دیگر سطوح اقدامات، بیشترین استفاده را ببریم.

گانتز در ادامه مدعی شد: آمریکا برای توقف حملات به نوار غزه هیچ ضرب‌الاجلی به رژیم صهیونیستی نداده بود.

وی افزود: در صورتی که نیاز شود غزه را تصرف کنیم، این کار را انجام خواهیم داد.

آتش بس در غزه با واسطه مصر پس از یازده روز حملات تل‌آویو به این منطقه و درگیری بین گروه‌های مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی، از بامداد روز جمعه برقرار شد.

منبع : باشگاه خبرنگاران

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.