دنیای فوتبالاخبارخبر مهمورزش

تاج: مردم مربی خارجی می‌خواهند/ فلیکس سانچز گزینه‌ تیم ملی است

رییس فدراسیون فوتبال می‌گوید مردم مربی خارجی می‌خواهند اما باید به ظرفیت‌های داخلی هم نگاه کنند.

به گزارش شجرنیوز، مهدی تاج در رابطه با انصراف برخی از گزینه‌های ایرانی از مربیگری تیم ملی اظهار کرد: فدراسیون باید از بهترین ظرفیت‌هایش استفاده کند و وظیفه‌مان این بود که از مربیان توانمند دعوت کند. اگر یک سرمربی خودش را آماده نمی‌بیند، فدراسیون از دیگر گزینه‌هایش استفاده می‌کند. البته در نظرسنجی مردم مربی خارجی می‌خواهند اما در داخل کشور هم مربیان خوبی داریم که می‌توانند تیم ملی را اداره کنند. باید بررسی بیشتری شود.

سرمربی تیم ملی قبل از ۲۸ اسفند مشخص می‌شود

او در واکنش به اینکه آیا دیداری با مخبر، معاون اول ریاست جمهور داشته است؟ گفت: باید از همه ظرفیت‌ها و از دولت استفاده کرد تا بهترین تصمیم را بگیریم. ما به دنبال دیدن آقای مخبر هم بودیم. هم گزینه داخلی و هم خارجی داریم اما هنوز به نتیجه نرسیدیم. اگر تیم ملی را همین امروز هم تشکیل دهیم، بازیکنی را نمی‌توانیم در اختیار سرمربی قرار دهیم چون در کوران لیگ قرار داریم. در فروردین ۲ بازی دوستانه داریم و سرمربی را پیش از ۲۸ اسفند معرفی می‌کنیم. فوتبالی‌ها ظرفیت‌های کشورمان را می‌دانند.

رییس فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال‌ که گزینه‌های خارجی مدنظرشان چه کسانی هستند و آیا فلیکس سانچس، سرمربی سابق تیم ملی قطر هم جزو گزینه‌ها است؟ گفت: گزینه‌های ایرانی گفته شده است. فوتبالی‌ها ظرفیت کشور را می‌دانند و در لیگ برتر هم حضور دارند. مربیان خارجی هم هستند و یکی هم سرمربی سابق قطر (فلیکس سانچز) است. یک‌سری مربی داخلی هم داریم که کار می‌کنند. تیم ملی جای بهترین‌ها است و بهترین هم باری تیم ملی انتخاب می‌شود.

او در واکنش به این سوال که با این وضعیت دلار مشکلی برای استخدام مربی خارجی ندارند؟ اظهار کرد: برای انتقال پول به دلار مشکلاتی خواهیم داشت.  همچنین نمی‌خواهیم مثل پرونده ویلموتس شود و نباید در پرداخت تاخیر داشته باشیم. فیفا می‌گوید قراردادها نباید مغایر با قوانین آن‌ها باشد.

تاج در پایان اضافه کرد: اگر سه ماه حقوق پرداخت نشود و کسی به فیفا شکایت کند، می‌تواند همه پولش را بر اساس این بند بگیرد. استراماچونی، کالدرون، ویلموتس و برانکو از این بند استفاده کردند و ما نمی‌خواهیم به این مشکل بخوریم. باید مطمئن باشیم این پول را کامل می‌توانیم تامین کنیم. اگر مطمئن نباشیم حتما به سمت گزینه داخلی می‌رویم.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: ایسنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.