اخبار شهرستان رباط کریماخبارخبر مهمدر استان

تخلیه وتخریب فوری ملک فاقد استحکام در شهرستان رباط کریم با ورود دستگاه قضایی

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رباط کریم از تخلیه و تخریب فوری ملک فاقد استحکام خبر داد.

تخلیه وتخریب فوری ملک فاقد استحکام در شهرستان رباط کریم با ورود دستگاه قضایی

به گزارش شجرنیوز از رباط کریم، رحیم علیش پور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رباط کریم از تخلیه و تخریب فوری ملک فاقد استحکام خبر داد و اظهار دادشت: ، در حوزه ایمن­سازی بناهای فاقد استحکام و رفع مخاطرات اماکن ناایمن در راستای احیاء، حفظ و صیانت از حقوق عامه و در اجرای دستورالعمل نظارت و پیگیری حقوق عامه، و دراقدام حسب مفاد ماده 5 دستورالعمل مورد اشاره دستور قضایی مبنی بر تخلیه و تخریب فوری ملک فاقد استحکام صادر شد.

علیش پور با اشاره به وظایف ذاتی شهرداری ها افزود: بر اساس بند 14 از ماده 55 قانون شهرداری ها که رفع خطر از ابنیه و مستحدثات مشرف به معابر عمومی که به لحاظ فرسودگی و عدم استحکام و احتمال سقوط یا ریزش آوار موجب بروز خطرات جانی یا مالی برای شهروندان می گردد.

وی گفت: درخصوص اجرای مقررات حاکم شهری بالاخص بر اساس بند 14 از ماده 55 قانون شهرداری­ها، شهرداری رباط­کریم به همکاری عوامل انتظامی وبا صدور دستور قضایی نسبت به تخلیه ملک و تخریب فوری ملک فاقد استحکام و جمع­آوری مصالح و نخاله­های ساختمانی اقدام کردند.

علیش پور در ادامه بیان کرد: دادستانی جهت حفظ و صیانت از حقوق عامه و رفع هر گونه آسیب به شهروندان با هرگونه ساخت و ساز غیر مجاز و اماکن ناایمن به صورت قانونی برخورد می کند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.