اخبار شهر تهراناخبارخبر مهمدر استان

ترافیک در مسیرهای منتهی به بهشت زهرا (س) پرحجم است

همزمان با پنجشنبه آخرسال و بارش باران در تهران، ترافیک در محورهای منتهی به بهشت زهرا (س) پرحجم و سنگین گزارش شده است.

به گزارش شجرنیوز، سرهنگ محمدرضا خسروجردی رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند پلیس راهور تهران بزرگ روز پنجشنبه در این باره گفت: با توجه به مراجعات شهروندان برای زیارت اهل قبور در پنجشنبه آخر سال به بهشت زهرا (س) هم اکنون شاهد ترافیک سنگین در محور شمال به جنوب بزرگراه های خلیج فارس و شهید هاشمی هستیم.

وی ادامه داد: همچنین با توجه به بارندگی، سرعت حرکت خودروها کندتر شده است.
خسروجردی از رانندگان درخواست کرد که رعایت فاصله طولی با خودروی جلویی و نکات ایمنی را به هنگام رانندگی مدنظر قرار دهند.
این مسئول خاطرنشان کرد: در شمال به جنوب محور شهید یاسینی، بزرگراه های آزادگان، بسیج، محله شهید رجایی، پل نوروز آباد و بزرگراه تندگویان در هر ۲ مسیر رفت و برگشت هم اکنون بار ترافیکی سنگین و پرحجم است.
شهروندان پنجشنبه پایان هر سال طبق سنتی حسنه بر سر مزار از دست رفتگانشان حاضر می شوند و ضمن عرض ارادت به درگذشتگان و وداعی دوباره با آنان، خود را برای ورود به سال جدید آماده می کنند.
بنابر اعلام مسئولان شهرداری تهران، در روز پنجشنبه و جمعه آخر سال (۲۵ و ۲۶ اسفندماه ۱۴۰۱) تمام قطارهای این خط تا ایستگاه حرم مطهر امام خمینی (ره) و کهریزک تردد خواهند کرد که این موضوع سبب افزایش دو برابری ظرفیت جابه‌جایی مسافر در ایستگاه منتهی به بهشت‌زهرا (س) خواهد شد. ️

دوشنبه ۲۹ اسفند و همزمان با شب عید سرویس دهی به شهروندان و مسافران تا ساعت ۲۴ با سرفاصله حرکت قطارها در هر نیم ساعت یک بار از ساعت ۲۲ تا ۲۴ در خطوط درون شهری ۱، ۲، ۳، ۴، ۶ و ۷ مترو اجرا می‌شود.

همچنین شرکت واحد اتوبوسرانی تهران برای رفاه حال شهروندان از ساعت ۵:۳۰ صبح روزهای پنج‌شنبه و جمعه ۲۵ و ۲۶ اسفند ماه، نسبت به ارائه خدمات حمل و نقلی از مبادی و میادین ذیل به محل بهشت زهرا (س)، اقدام می‌کند.

براساس این گزارش شرکت‌کنندگان از بهشت زهرا (س) به مبادی میدان خراسان، شهرک شهید محلاتی، شهرک ولیعصر(عج)، پایانه خاوران، میدان راه آهن، پایانه آزادی و میدان شهرری بازگردانده خواهند شد.

آرامستان بهشت زهرا (س) تهران مدفن ۳۴ هزار شهید گلگون کفن و چهار هزار شهید گمنام دفاع مقدس، انقلاب و مدافعان حرم است، این آرامستان یک میلیون و ۶۰۰ هزار نفر را در خود جای داده است و روزانه به امور ۱۵۰ تا ۲۰۰ نفر از اموات رسیدگی می‌کند.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: ایرنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.